Nowy GS12 dalej będzie 12 (1170cm3), tyle, że cieczochłodzony i z caaaałą listą wodotrysków:
	Cytat:
	
	
		
			
				Najważniejsze cechy nowego BMW R1200GS 2013: 
 
 Silnik zaprojektowany kopletnie od nowa dla zapewnienia topowej dynamiki w segmencie 
 Pojemność 1170 ccm, moc 92 kW (125 KM) przy 7700 obr/min oraz 125 Nm przy 6500 rpm. 
 Głowice z pionowym przepływem dla polepszonej wydajności i osiągów 
 Kompaktowe chłodzenie cieczą/powietrzem dla optymalnego zarządzania ciepłem 
 Prosty silnik z kompaktowym, lekkim i jeszcze lepiej dopasowaną sztywnością wału korbowego 
 Pionowo podzielona skrzynia silnika w konstrukcji open deck 
 6-biegowa skrzynia zintegrowana z silnikiem, sprzęgło antyhoppingowe oraz z ograniczona siła niezbędna do operowania dźwignią 
 Nowy system dolotowy zwiększający osiągi oraz przepustnica o średnicy 52 mm 
 E-gas ze specjalnymi funkcjami dla zwiększonego komfortu i płynności podróżowania 
 Innowacyjny system wydechowy z elektronicznym zaworem dla optymalnej charakterystyki osiągów oraz wzmocnienia dźwięku boxera 
 Dowolnie wybierane tryby Rain, Road, Dynamic, Enduro oraz Enduro Pro z trzema trybami sterowania elektroniczną przepustnicą w połączeniu z ASC (automatyczna kontrola stabilności), ABS oraz ustawieniami ASC dla off-roadu, jak również różne tryby pracy Dynamicznego ESA 
 Nowe zawieszenie ze sztywniejszą ramą i przykręconą tylną ramą pomocniczą 
 Zoptymalizowany, lekki wał Kardana teraz po lewej stronie 
 Nowo zaprojektowany Telelever z przodu i EVO Paralever z tyłu dla precyzyjnej kontroli nad maszyną 
 Przeprojektowana geometria ramy oraz dłuższy wahacz dla wyśmienitej trakcji 
 Optymalna szerokość i pozycja siedzenia oraz regulowana kierownica 
 Optymalna i regulowana wysokość siedzenia 
 Rozmiary kół: 120/70 R19 z przodu oraz 170/60 R17 zaprojektowane specjalnie dla BMW 
 Przeprojektowany system hamulcowy z radialnie montowanym zaciskiem Brembo Monobloc z przodu oraz 2-tłoczkowym, pływającym zaciskiem z tyłu na większej tarczy (Ø 276mm, wcześniej 265mm) 
 BMW Motorrad Integral ABS w standardzie 
 Półaktywne zawieszenie Dynamic ESA (opcja) 
 Reflektor przedni z optymalną wydajnością świecenia oraz dzienne światło LED (opcja) 
 Pierwszy na świecie motocykl z pełnym reflektorem LED oraz światłem do jazdy dziennej (opcja) 
 Nowy system elektryczny z wydzielonymi funkcjami 
 Dodatkowe przełączniki elektryki 
 Elektroniczny tempomat (opcja) 
 Przystosowanie do zamontowanie nawigacji BMW z Multi-Controller 
 Regulowana szyba obsługiwana jedną ręką, dająca wyśmienitą ochronę przed wiatrem 
 Siedzenie z wieloma ustawieniami dla perfekcyjnej ergonomii 
 Szybko demontowalne mocowanie tablicy rejestracyjnej do jazdy offroad 
 Zwiększony prześwit (+ 8 mm) 
 Nowe zegary z komputerem w standardzie. PRO komputer w opcji 
 Cztery schematy malowania: Alpine White, Racing Red, Blue Fire and Thunder Grey Metallic 
 Szeroki zakres specjalnych dodatków oraz akcesoriów dla motocyklisty
			
		 | 
	
	
 
W linku mnóstwo fotek i szkiców
http://motormania.com.pl/newsy/nowos...ecza-juz-jest/
Z ciekawostek, będzie dostępna przednia lampa LED, ciekawie! 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________
				Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! 

Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650