Wątek: Bi-xenony H4
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30.09.2008, 13:13   #1
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał newrom Zobacz post
A dlaczego nie powiedziałeś że płacisz za wykonanie czynności diagnostycznych i wymagasz by były wykonane ?
Przecież by Cie nie ugryzł, najwyżej stwierdził że jesteś dziwak.
Jednak mógłbyś się zdziwić że nie dostałeś pieczątki np za skład spalin :-)
Kiedyś poprosiłem o takowe badanie i się okazało że normy przekroczyłem pięciokrotnie.

Pozdr
newrom
Zdazalo mi sie podchodzic to "badania technicznego" pojazdami w stanie... roznym. Na szcz... ehm... niestety potwierdzam slowa wiecznego.

Mhm, no i zupelnie "przypadkiem" lubimy pojazdy sprowadzane z Niemiec, czy Szwajcarii, gdzie pieczatka tüv czy mfk gwarantuje doskonaly stan techniczny...

Co prawda spalin w motocyklach w Szwajcu nie sprawdzaja (podobno 4-5 krotne przekroczenie norm jest... normalne i nic sie z tym nie zrobi : / gorsze sa jeszcze narzedzia spalinowe: kosiarki, pily, itp.) za to diagnosta obmacal mi cale moto, opony, hamulce (+na maszynie i test drogowy!) swiatla, lozyska glowki ramy i nie pamietam co jeszcze. Okolo 20 minut tego! Koszt tego 40 franusiow. W warsztacie zaplacilbym wiecej.

samul
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem