Ja zrobiłem sobie podliczenie co bym chciał zrobić- po taniości , bez szaleństw : 
Zawieszenie przód z zaciskami np KTM LC4 Adv 1500 zł 
Koło przednie z Tarczą                                   400 
Amortyzator tylny Ochlins                               400 
Tłoki XR 400                                                 900 
Szlif cylindrów – rozwiert                                150 
Szlifowanie gniazd zaworowych i spasowanie zaworów ok 300 zł 
Nowe zawory na wydech                                200 
Nowe sprężyny sprzęgłowe                               50 
Nowe uszczelki                                             300 zł 
                                                    Razem: 4 200 
Do tego dojdą pewnie inne rzeczy w silniku co wyjdzie po rozebraniu typu łańcuchy rozrządu i ich ślizgacze 2x200 + 4x150 zł =        1000 zł 
wałek zdawczy skrzyni biegów                           650 zł 
tulejka kosza sprzegłowego                               200 
lańcuszek pompy oleju                                      180 zł 
I co tam jeszcze wyjdzie.... 
Niestety wzmacniając silnik musimy wymienić wszelkie elementy ktre wykazują zużycie - w oryginale polatały by jeszcze 100 000 , ale po wzmocnieniu silnika mogą być źródłem awarii.....      Dlatego wg mnie nie ma co sie dotykac do silnika nie planując grubszej inwestycji.... 
  
                  Razem po dodaniu 6230 
Dalej ide na całość: 
opony                                    500 
Akcesoryjne owiewki               2000 
Inny zbiornik                          2000 
Inna kanapa                            350 
Obręcz 18 cali na tył                 300 
Kierownica o zmiennym przekroju 300 
Szersze podnużki                      200 
Lekki wydech tytanowy            1500 
itd. 
  
Jak bym miał od cholery kasy to bym sie pobawił dla samej przyjemności tworzenia czegoś nowego..............
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Enduro i ADV
			 
		
		
		
		
	 |