Myślę że w fabryce KTM-a potrafią liczyć i korba policzona jest optymalnie.  Po prostu jest wybór - mały zapas wytrzymałości- duża moc / większy zapas wytrzymałości a mniejsza moc, szybkobieżność itd . To nie jest rusek.  Poprawianie fabryki w przypadku maszyn tak zaawansowanych jest bardzo trudne. I w "pana Władka" który spojrzy i powie - "ta korba nie wytrzyma" również nie wierze.. 
Swoją drogą - ciekawe co było przyczyna awarii korbowodu w motocyklu Przygońskiego.  Mysle że fabryka przygotowując mu motocykl -korbę przed montażem prześwietliła i raczej nie jest to wada wykonania.  Na pewno motocykl na Dakar ma powiększony układ olejowy  silnika - nie 0,7 litra jak w oryginale po 2007roku. (te posunięcie fabryki Ktm uważąm za kontrowersyjne).  Mimo to obstawiam awarię układu olejowego..     Gdyby motocykl nie był świeży i szykowany na Dakar - obstawił bym tradycyjną kolizję tłoka z zaworami..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Enduro i ADV
			 
		
		
		
		
	 |