Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Adagiio
					 
				 
				Dominują małe single , max poj. 450 cm , ponieważ są to motocykle stworzone do wyczynu , które mają mało wspólnego z tymi w sieci sprzedaży , tam nie patrzy się na koszty , liczy sie rezultat , jak skończy się astronomiczna kasa przeznaczana na ten cel , to skończy się ich dominacja .  
LC8 czy LC4 zdominowały i zdemoralizowały wyłącznie swoich właścicieli , złudzeniem adventure , pozostawiając z ręka w nocniku w czarnej dupie . Zapewne jakiś procent tych niepowodzeń był z winy niewłaściwego serwisu , lub niewiedzy i zaniedbań ich właścicieli , ale nieprzewidywalność i podatność na usterki jest potwierdzona przez wielu tych którzy z wyprawy życia wrócili pakesem .  
Pace e' amore . 
Zdrowia . 
			
		 | 
	
	
 
Dominują w imprezach off, wszelakich, i chyba jednak większość z nich możesz sobie kupićw sklepie, no może po za dakarówkami. i właśnie na tym KTM zbudował swoją*markę że jako pierwszy zaczął oferować w normalnych cenach maszyny prawie żę wyczynowe, z mocnymi silnikami i super zawieszeniem. co do wypraw to po częsci się zgodzę, ani LC4 ani LC8 nie są najlepszymi sprzętami na dalekie wyjazdy off, i nei dlatego że są awaryjne, jak piszesz. ale dlatego że nie są tak wygodne jak Afra czy BMW. ale za to są adrenalino napedzające 

 i to jest ich największa zaleta 
 
Z resztą powiem wam, że i tak coraz mniej ludzi już wierzy w te bajki, i coraz mniej ludzi chce przez kolejne lata jeździć starym gumowym motocyklem. dlatego będą zmieniali