Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.10.2011, 07:12   #25
MaciekB


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Kalisz
Posty: 31
Motocykl: nie mam AT jeszcze
MaciekB jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 5 godz 27 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Średnio miarodajne a w wypadku na przykład awarii sprężynki napinacza - bardzo kłopotliwe
Wg mnie miarodajne, a co w przypadku awarii sprężynki? Bo nie rozumiem, napinacz sie sam nie cofnie nawet bez sprężynki.
Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Nie tylko. pęka gdy ktoś na przykład skacze tym motocyklem
Pytanie: czy był to prawidłowo naciągnięty łańcuszek balansowy Suzuki, czy też innej renomowanej firmy, jaki miał przebieg ? Czy też był to jakiś wyjechany Xangjongpengfong wykonany przez 12-letnią chinkę na trzeciej zmianie Zrobiłem swoim Bigiem kilkadziesiąt tys. km , skaczę cały czas ( wysoko i daleko - jak na ciężkiego kloca ) i jeszcze nie pękł - ciekawe dlaczego? Ponieważ to był jednostkowy przypadek, o Bigu krąży wiele mitów podobnie jak o innych motocyklach, a mity te żyją tylko dzięki upartemu powtarzaniu ich na forach internetowych. Mój Big ma przejechane 170 tys. km więc nie jest nowy, przez cału okres użytkowania go przeze mnie miał dwie awarie:
1. Oberwana cela w akumulatorze
2. Spalone sprzęgło
Śmiem przypuszczać, że nie była to jakaś wada konstrukcyjna .
Poza tym w Bigu nie spala się pompa paliwa, regulator ani moduł, ma niezniszczalny wałek zdawczy i nie puka sworzeń w tylnym cylindrze .

edit:
i nie dopisałem najważniejszego : który lepszy - TEN który bardziej odpowiada jego jeźdźcowi

Ostatnio edytowane przez MaciekB : 04.10.2011 o 08:28 Powód: nie chciałem pisać posta pod postem
MaciekB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem