Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  jagna
					 
				 
				... czyli wymiana klocków hamulcowych w wersji lejdis. 
A więc drogie lejdiski – do roboty! 
 
Przednie jak i tylnie hamulce w motocyklu, składają się z pompy hamulcowej, przewodu hamulcowego i zacisku hamulcowego. Naciskając dźwignie hamulca, powodujemy ruch tłoka w pompie hamulcowej, która zwiększa ciśnienie w płynie hamulcowym. Ten płyn wędrując poprzez przewód hamulcowy wyciska tłoczki hamulcowe znajdujące się w zacisku na tarczy, a tłoczki dociskają mocniej klocki do tarczy zwiększając sile tarcia, co powoduje hamowanie motocykla. Proste i banalne, prawda? 
			
		 | 
	
	
 
Jagna, a co sprawia, że klocki jak puścimy klamkę to cofają się, bo inaczej przecież cały czas by tarły o tarczę

?