05.02.2011, 20:55
			
			
		 | 
		
			 
			#2
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
				
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04
  
Przebieg: 3 ....
  
				
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  Kisiel
					 
				 
				Witam, 
 
Żaden ze mnie cwaniak, a o elektryce coś tam słyszałem    To co pokazałeś na przerobionym schemacie, powinno robić, pod warunkiem że do nowego przerywacza podłączysz (+) z akku, omijając stacyjkę, ale koniecznie przez dodatkowy bezpiecznik! Możesz kupić dwa rodzaje przerywaczy:
  
- na 2 konektory (z reguły to przerywacze motocyklowe). Mają wejście (+) i wyjście na kierunki, czyli w Twoim przypadku na włącznik awaryjek.
  
- na 3 konektory (lub więcej), byle jaki samochodowy powinien podejść. Kupisz w każdym sklepiku motoryzacyjnym, powinien mieć przynajmniej 3 wyjścia oznaczone 31, 49 i 49a.  
Łączysz to tak: 
49 - (+) 
49a - włącznik i dalej diody / kieruny 
31 - (-), masa
  
Powodzenia    
			
		 | 
	 
	 
 
          :b  ow:  
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa   
			 
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |