Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.11.2010, 11:09   #39
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie

Moze ankietka?

Mnie tez do "grawitacyjnych" mozesz doliczyc, bo zrobilem tak pare tysiecy km. Klopoty zaczynaja sie przy dluzszej jezdzie z duza predkoscia, bezyna nie nadaza naleciec oraz przy ostrych podjazdach. Tak, ze to jest ZAWSZE dobra opcja awaryjna. Dla uproszczenia "naprawy" warto dorzucic do narzedzi laczowke o przekroju odpowiednim do przewodow paliwowych. Dostepny w kazdym uobi, liroju, itd. (nie musi byc niebieski )


Co do FACETa, dla mnie jego najwieksza zaleta jest prostota. Podlaczasz rurki, prad i chodzi. W instrukcji pisza, ze jest tez idiotoodporny tj. jak go podlaczysz odwrotnie, to sie nie popsuje! Jest hermentyczny i opancerzony. Upchany w miejscu starej pompy jest tez niewidoczny.
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem