Tył wytrzyma wiele, tył nie katuje łańcucha tylko zdawcza zębatka, jak "ciągle" będzie świeża zębatka zdawcza łańcuch mniej będzie się zużywał tym samym. Jak do tej pory paru znajomym zaproponowałem "doświadczenie", że mają jeździć wg mojego opisu:
- zębatka co 8-9kkm
- tył - wymiana po 3 zdawczej
- zabezpieczenie co druga zdawcza zębatka
- dodatkowo koleś zamontował teraz sobie olejarkę
Trenowane było na XTZ ST - do tej pory robił na napędzie 18kkm max
Teraz ma nabite na blacie 22k i ten sam napęd łańcuch i 3 zębatkę katuje i myslę, że jeszcze jedną spokojnie przeżyje (tył ten sam ciągle) - jedyna zmiana to modyfikacja na przełożenia od TDM, a więc napęd 525
__________________
Ramires
"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
|