co do montażu to regulacja powinna być dostępna pod ręką i jednym rzutem  oka powinniśmy wiedzieć ile mamy oleju. Montaż przewodu od gaźnika do  dyszy moim zdaniem powinien być poprowadzony po wahaczy od góry ponieważ  jest to jedyne miejsce, które nawet przy głębokim brodzeniu przez  błoto, kamienie nie jest narażone na zerwanie. Kolejną kwestią dla ludzi  lubiących rozwiązania heavy duty jest wymiana oryginalnego przewodu na  pancerny. Moim pomysłem z przed wielu lat było zastosowanie przewodu w  stalowym oplocie od hamulców (Goodricha), który bardzo ładnie pracuje  razem z ugięciem wahacza. Z tak zamocowanym scotoilerem powstały dwie  africzki teraz Podosa i jeszcze jedna africzka, która była moja, a  spotkałem ją w Bieszczadach zdjęcia tu  
http://www.polkasteam.pl/africatwin/at_po_latach.html
I jak widać po  latach wszystko się trzyma na swoim miejscu, po za moją łezką ... ale to  ze wzruszenia na spotkanie po latach
Pozdrawiam
wojciech  endurance
www.polkasteam.pl