![]()  | 
	
		
 Luźny kufer centralny Kappa/Givi 58l 
		
		
		Sąsiad zauważył na swoim CT spore luzy (poprzeczne i wzdłużne) na styku kufer Kappa alu 58L a płyta GIVI (plastikowa). Moto ma już najechane z tym kufrem/płytą ponad 70tys km. Inny kolega ma w dużej tenerce taki sam nowiutki kuferek i po przekładkach wychodzi na to, że wyrobiły się na płycie te "wypustki" mocujące kufer. Czyli wymienić płytę i zapomnieć, koszt do przyjęcia przy takim przebiegu. Ale to nie koniec, w trakcie "badań" okazało się, że nowy zestaw kufer/płyta na tenerce ma już luz, bardzo mały ale wyczuwalny. 
	Czy komuś z Was coś podobnego się przytrafiło z kuframi alu kappa/givi? Może to normalka i szkoda czasu ? Przymierzam się do centralki alu i chciałem kupić to co koledzy mają, szczególnie że ta czarna kappa bardzo mi się podoba i w sumie nie kosztuje fortuny, ale ten temat luzów mnie jakoś zastopował. Będę wdzięczny za odpowiedzi :beer:  | 
		
 A może wystarczy pokombinować jak skasować luzy zamiast od razu kupować nowe elementy. 
	Każde połączenie "szybkozłączkowe" daje możliwość szybkiego wpięcia kufra ale też ma tendencję do wyrabiania się . Tylko na sztywno jest trwałe.  | 
		
 Dzieju, 
	Nie mam zdjęć, ale tam są wyrobione, wytarte plastiki mocujące kufer. Niestety są one niewymienne. Może faktycznie w nowkach da się coś założyć żeby zapobiegac zwiększaniu się luzu. Zobaczymy co inni powiedzą - dzięki.  | 
		
 1 Załącznik(ów) 
		
		Miałem taką płytę z tym rodzajem wytarcia.  
	W sklepie rolniczym kupiłem gumki dystansowe od jakiegoś ciapka i zamocowałem w miejscu oryginalnych gumek ( tak robili też moi koledzy). Wysokość gumki ustaliłem flexem. Kufer siadał bez luzów. ALE kupiłem niedawno nową płytę po dobrej cenie ( zależało mi także na innym sposobie mocowania płyty do bagażnika). Płyta to koszt do 200 zł. Gumki max.20 zł. Sam musisz podjąć.decyzję. https://allegro.pl/oferta/4sztuk-odb...ski-8866707081 Mocowanie wyrabia się po jakimś czasie właśnie z powodu luzu na tych gumkach.  | 
		
 Te ori gumeczki potrafìą wypadywać ;) wtedy powstaje luz 
	 | 
		
 Ori gumki mają różne wysokości. Te wyższe nie mają luzów nawet przy długiej eksploatacji. 
	Ja sobie z tym powszechnym problemem radziłem w tyłu rejli. Otóż kilka filcowych podkładek takich pod meble przyklejonych na płytę lub kufer załatwia temat skutecznie i na długo. Za ok 6pln. Polecam, bo nie wyobrażam sobie kupować nowej płyty z takiego powodu :) Pozdrawiam Zimny  | 
		
 Oryginalne gumki givi to też kilkanaście złotych za komplet 4szt :) (Z126) 
	 | 
		
 Dzięki wielkie - czyli raczej temat eksploatacyjny. 
	Pozwolę sobie na rozszerzenie: Tymczasowo wątpiąc w Givi/Kappa zacząłem się rozglądać po innych kufrach i spodobały mi się Shad Terra. Cenowo zbliżone, inny wygląd, max 48l, brak czarnej wersji. Dajcie proszę znać jeśli ktoś ma doświadczenia / zdanie o nich ? Nie "macałem" ich jeszcze ale zauważyłem, że do CRF1100 AS płytę mocuje się bezpośrednio do bagażnika, w przeciwności do systemu givi gdzie jest jeszcze dodatkowo stelaż, który co prawda podnosi koszty ale zakładam, że cały zestaw jest przez to bardziej wytrzymały.  | 
		
 Givi jest bardzo dobre jak jeździmy po czarnym. Mocno polecam boczne e360. Wyglądają archaicznie ale są bardzo solidne.  
	Tyle tylko że takie kufry na stelażu w DL650 czy 1000 dawały zabudowę szerokości niemal fiata 126p :vis: Ale w gruncie rzeczy mi to nie wadziło. Miałem Shada produkty i jednak dla mnie Givi było lepsze, lepiej wykonane - ale może to subiektywne wrażenia.  | 
		
 Miałem kiedys jednego Shada...jakość gorsza niż Givi (nie wiem jak obecnie)...natomiast system mocowania nie był kompatybilny z Givi co dla mnie było dużym minusem... 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:20. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.