![]()  | 
	
		
 Vapor Trail Tech zamiast zegarów i Tripa 
		
		
		Paru naszych kolegów ma, więc niech się podzielą spostrzeżeniami ;).  
	Ja zanabyłem kit taki: HONDA CRF450R 450R TRAIL TECH VAPOR COMPUTER KIT 02-03 - za 115$ na eBay'u.  | 
		
 Nie wiem czy tak wygląda moderacja pierwszych postów ale pisałem to 3x i up...ło mi w tym samym miejscu 
	 | 
		
 Ano a wygląda to tak  
	http://trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html http://www.trailtech.net/media/compu...meter_w450.jpg najbardziej interesujące jest to jak wiele funkcji jest podłączonych u kolegów...  | 
		
 Miałem kiedyś takiego vapora w quadzie. Podłączylem do niego: 
	1. Temperaturę płynu chłodzącego (niestety trzeba przeciąć przewód i wstawić przejściówkę) 2. Prędkość i prędkość max 3. Godzinę 4. Obroty silnika 5. Przebieg calkowity i dzienny Ogólnie fajnie to wygląda, trochę delikatnie. Podczas jednego z lotów niestety nie przeżył tego :(  | 
		
 Zrobiłem opis kita i co podłączyłem ale mi upierdziela posta 3x próbowałem 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 RAMIRES!!! Pomóż!! :hello:  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Cytat: 
	
 Vapory występują w 2 głównych modelach. Róznica jest w sposobie podłaczenia impulsów do liczenia obrotów. Mamy z Samborem ten sam model - w którym na przewodzie wysokiego napięcia do swiecy trzeba nawinąć 10-12 zwojów specjalnym przewodem. Tworzy się przez to taka cewa w której indukują się impulsy liczone przez obrotomierz. I to cholerstwo nie działa najlepiej niestety. tzn pokazywane obroty trochę za mocno skaczą. W AT to kompletnie nie przeszkadza, ale u siebie musze podłączać drugi obrotomierz jak chcę dokładnie ustawić punkt zapłonu, bo u mnie sie to ustawia ręcznie :cool: Drugi model ma podłaczenie bezpośrednio z cewy po stronie n/n - być może mierzy lepiej, ale głowy nie dam. Pomiar temperatury jest czujnikiem NTC wkręconym w trójnik. W wodniakach ten trójnik wpina się w przewód powrotny z chłodnicy. Można też wkręcic go w miejsce oryginalnego czujnika, pod warunkiem że gwint pasi, albo zrobi się redukcję. Nie pamiętam jaki jest gwint na tym czujniku, ale jak chcecie to sprawdzę. U siebie wkręciłem czujnik w korek spustowy oleju. Bez problemu ogarnia zakres temperatur silnika chłodzonego wiatrem - najwyższa temp oleju jaką odnotowałem to 152°C w korku w Delhi :eek: Po zamontowaniu i podłączeniu czujnika temp. trzeba vapora zresetowac - inaczej nie widzi pomiaru temperatury. No i zaczyna pokazywac dopiero po przekroczeniu chyba 38°C - poniżej wyświetla tylko kreskę. Coś tam jeszcze mi sie nie podobało odnośnie kasowania stanu licznika km, ale nie pomnę co. Jak mi Alzheimer pozwoli to napiszę :D Generalnie fajna i niedroga zabawka. Zanim kupiłem porównałem pare podobnych modeli - tak se myślę że w poniedziałek to porównanie pokażę. Może sie komuś przyda. Zdrowia! :hello:  | 
		
 Cytat: 
	
 A co z ustawieniami PR1 i PR2. U mnie jak dziła to w zakresie 1000-2000obr. Resztę przekłamuje i to im więcej obr tym bardziej kłamie, tak przy 5000 pokazuje z 8000. A co do sposobu podłaczenia to wydaje mi się, że albo cewka olbo zwoje i to chyba nie zależy od typu. Nia mam przy sobie ulotki ale tak tam chyba było. A co do temperatury są jeszcze czyjniki w formia podkładki pod świecę dla "pneumatyków". Nie mam problemów z temperaturą, najniższa jaką pokazał na zimnym silniku to 17stC. Z resetem potwierdzam, trochę zgłupiałem jak podłaczyłem a tu dupa.  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:23. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.