![]()  | 
	
		
 Enduro dual do 450ccm. 
		
		
		Szukam dla siebie lekkiego enduro. Mam kilka typów: 
	1)Honda XR400R, 1996-2004r. zmodzona na 440+sportowy wałek+gażnik Mikuni TM36. Może widelec? 2)Husaberg FE 390-450 od 2010r 3)BMW G450X od 2010r. Opcja pierwsza podoba mi się najbardziej, choć chyba wyjdzie najdrożej. Honda to prosta konstrukcja, niezawodna i ulubiona ;) Husaberg podoba mi się wizualnie i konstrukcyjnie. Minus to serwis KTM. BMW- mało o nim wiem, poza tym, że ma kilka fajnych rozwiązań konstrukcyjnych i jest stosunkowo niedrogi w zakupie. Pozdrawiam.  | 
		
 Honda będzie z kopajką, pozostałe z rozrusznikiem, to istotna różnica. 
	 | 
		
 Husaberg podoba mi się wizualnie i konstrukcyjnie. Minus to serwis KTM 
	rozwin to stwierdzenie bo nie kumam  | 
		
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Na allegro i ebay szału nie ma. Z G450X będzie podobnie.  | 
		
 powinieneś się przejechać bo xr 400 a husaberg fe 450 to zupełnie inna klasa i generacja motocykli 
	 | 
		
 Najlepszy z tych wszystkich będzie Husa FE390. Najlżejszy i najzwinniejszy w terenie. Boję się tylko czy uda się kupić niezajechanego w logicznych pieniądzach. I co  w razie wtopy? 
	Czy mniejszy bądź większy reymont nie zrujnuje mnie. Takie same obawy mam co do BMW. Natomiast Hondzia jest tańsza, części w bród, modyfikacja silnika na 440ccm. i 40KM. koszt ok. 1000Euro. Do tego dobry zawias na przód+ jakiś zbiornik Acerbisa i dobre oświetlenie i jest miodzio ;)  | 
		
 to kup xr 600 i masz w standardzie 46 KM które możesz powiększyć. 
	 | 
		
 Waga też jest kryterium. 
	Powyżej 120kg. na sucho odpada.  | 
		
 12 kg różnicy. Zatankowana 400 tyle waży co pusta 600 
	 | 
		
 A po co szukac czesci na allogro jak wszystko jest sprawnie i w rozsadnej kasie u dilera 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:48. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.