![]()  | 
	
		
 CRF1000 IN OFFROAD!! - czyli temat jak się.tym da cisnąć :D 
		
		
		hehe a tak na serio.. to mało tego w sieci.. większość ludzi z tego co widzę oblepia  kuferkami, tymi z plastiku jeszcze  zakłada wielkie szyby i kolebie się.autostradami... a to taki wdzieczny sprzęt do poniewierki... 
	dlatego też zakładam temat na filmy na foty na własne i innych popisy.. CRF1000 in offroad! na początek dobry filmik od gościa co ma jakieś ADHD i zupełnie nie rozumie że da się.na tym połamać.. https://www.youtube.com/watch?v=oqctqd5UPno  | 
		
 Tem film przeczy prześmiewcom, że tylko małym sprzętem można, albo że nowa Africa to ma marne plastiki hehe 
	 | 
		
 to na pewno ten sam motocykl na wszystkich ujęciach 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 To że ciężkim się da to oczywiste ale trzeba mieć trochę umiejętności co by rzadko z gleby sprzęt podnosić:) 
	 | 
		
 Trzeba mieć też trochę odwagi... 5,10 gość wylatuje z winka ja bym się chyba posrał... 
	 | 
		
 Na razie kuferki i szyby, za kilka lat jak będzie można za dyszkę kupić i części pełno, będzie powszechnie katowana :) 
	 | 
		
 Dobry kolo! Chapeau bas! 
	Na innym filmie dłuższa scena wywrotki z filmu wstawionego przez Exa i widać, że złamał lewy podnóżek. Mada, zaproponuj mu Twój patent ;)  | 
		
 Mada, teraz już wiesz na kim się Marcin wzorował zakładając taki tłumik. Do takiej jazdy brzmi świetnie.  
	Jest nad czym pracować :)  | 
		
 pytanie do tych co już nie jedno błoto widzieli czy to co ten gość robi to jest talent wrodzony czy umiejętności ew. w jakich proporcjach :) 
	 | 
		
 Czasami wystarczy się nie bać :D  
	Pamiętam jak po pierwszym solidniejszym jebnięciu na jakiś czas przeszła mi ochota do wygłupów, ale zanim to nastąpiło to czułem się naprawdę pewnie. Może tutaj jest podobnie :D m  | 
		
 Ten koleś jeździ od 40 lat. Nie raz leżał i niejedno miał połamane. Ewidentnie nie czuje strachu przed glebą. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 ale jedo trzeba mu oddać.. nie czuje zupełnie strachu.. :D i pakuje się.w każde gówno.. jest tam jedna fajna scenka.. jak na podjeździe mija kolejno 4 liście które nie dały rady i leżą po bokach :D. a gość jedzie do końca :D  | 
		
 Po przesiadce z xrv która robiła taś taś taś i na trakcji można było praktycznie wszędzie wyjechać, miałem duże problemu na KTM z tym że on robi BRAAA BRAAA od razu na zajebanie i nie da się nim pykać co w takich trudnych warunkach bardzo pomaga. 
	KTM tzreba było iść zawsze na przepadło, mocą i prędkością. XRV z kolei brakowało czasem mocy. CRF dalej robi taś taś i ma niesamowitą mechaniczną trakcje, klei się do podłoża a jak trzeba to moc też się znajdzie, nie jest taka spektakularna jak w KTM ale nigdzie nie brakuje, no może w kopnym piachu mogło by być jej więcej. Ogólnie NAT jeżdzi się bardzo łatwo zarówno w offie jak i po asfalcie.  | 
		
 Apropos ostatnich naszych dyskusji o zawieszeniu ;) 
	Wycinka z filmu: https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ac29ff36b4.jpg  | 
		
 zebatki 15/42 a jak jest w ori? 
	wydech miał najlepszy, musiał podejrzeć u mnie ;)  | 
		
 Cytat: 
	
 Mada, jesteś moim guru. Poprawiłeś mi humor. I teraz zastanawiam się jak robiły/robią moje motocykle.  | 
		
 tiger robie zium zium ziuuuuum, a 701 nie wiem, bo nie jeździłem:( 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Dobre podsumowanie, Mada. Sent from my G8441 using Tapatalk  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:23. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.