![]()  | 
	
		
 Husqvarna 701 - wątek owiewkowy. 
		
		
		Szyba puig: https://puig.tv/en/tuning-motos/wind...ort?bike=23883 
	Ktoś ma i używa? Wrażenia? Owiewka z Rade Garage: https://www.radegarage.com/parts/ktm-701-fairing-kit/ Ktoś ma i używa? Wrażenia? Inne opcje? Szukam inspiracji.  | 
		
 Jedyna słuszna opcja w enduro wyprawowym to minimum . Bagażnik i słuszny zbiornik. Reszta to gadgety zwiększajace masę i podnoszące niepotrzebnie koszt 
	Ta Huska mi się podoba . W tej wersji ma tyle ile trzeba , ew. + ta szybka puig Niewielki koszt , niewielka masa . Przy konkretnej glebie niewielka strata. Gdzies tam czytałem ,ze szukasz opon . Wystarczajace będo koło domu i na wyjazd Pirelli MT 21 130-90/18 . Wybierając gumy warto , lepiej tylko TT czyli typowo detkowe. Są bardziej przyjazne do samodzielnej naprawy .Bardziej miekkie Osobiscie uzywam Pirelek MT 21 jeszcze węzszych 120-90/18 przy tej same wadze motocykla co Huska 701 i jest to świadomy wybór https://farm5.staticflickr.com/4728/...7ae89a2f_h.jpg https://www.adventuremotorcycle.com....o_screen_4.jpg Ta szyba jest lepiej wyprofilowana niż Puig czy Raylle za 1000 E jeśli ma robić a nie tylko wyglądać https://www.ebay.com.au/itm/Screens-...-/152548240643  | 
		
 też jestem na etapie poszukiwań owiewki poza rade jest jeszcze opcja omegi,nomada i ewentualnie polski carbon fox który robi do dakarówek orlenu ale cena 1800 euro za owiewka troszke mnie sprowadza na ziemie.. 
	 | 
		
 Owiewka za 1000 jurków? Planujecie starty w rajdach? 
	 | 
		
 emek, nie tyle Rajd a pod kawiarnią lepiej wygląda :Thumbs_Up: 
	 | 
		
 Puig to zwykła owiewka ale to drugie to cała czapka z oświetleniem, instalką pod roadbooka i GPSa stąd pewnie i cena dlatego pytam. 
	 | 
		
 Mam tak w DR. Cała woda spływa po jajach. Dostałem kilka arkuszy poliwęglanu i sam sobie wyrzeźbię jakąś szybę. Na razie wyciąłem kształt i będę formował. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
  | 
		
 Właśnie kończymy wieże do lc4 640 póki co z owiewka od dakarowki jednak później będzie robiona nasza szyba, nasze ledy itp. wszystko idzie wolno bo to nie jest jedyną rzecz jaką robi się w życiu. Do 701 też można takie coś zmontować tylko kwestia innego montażu do główki ramy 
	https://www.dropbox.com/s/r1gcynm2mi...91607.png?dl=0  | 
		
 Cytat: 
	
 Ale tak, jestem zainteresowany.  | 
		
 W 640 adv jest uchwyt na główce ramy i do niego będzie montaż. Do 690 robimy uchwyt i ta sama wieża będzie tylko z adapterem pod dane moto. Może być stworzony y też uchwyt by dospawac itp także różne opcje - kwestia motocykla i wlasciciela 
	 | 
		
 Ja mam http://www.britanniacomposites.com/u...husqvarna-701/ 
	Dlaczego zdecydowałem się na zmianę oryginału? Bardzo proste - dla moich zastosowań oryginał ma dużo za słabe światło. Dlaczego Lynx? 1. Nie chcę dużo dołożyć wagi, a nie chcę karbonu w elementach "konstrukcyjnych" (całość to 2,2 kg minus waga oryginalnych części) 2. Chcę światło na legalu 3. Potrzebuję miejsce na uchwyt do montany (z ładowaniem), wskaźnik prądu i usb 4. Nie chcę szybki w terenie, ale jak pada na dojazdówce to nie pogardzę Przejeździliśmy razem cały sezon i wszystko działa OK http://www.23hq.com/Arkan/photo/52131697/original  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:29. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.