![]() |
X-ADV czy Africa Twin??
Witam,
Od pewnego czasu noszę się z zamiarem kupna jednośladu. Z racji tego że miał to być sprzet glownie do miasta wybralem skuter. Jednoczesnie nadmienie ze mieszkam w miejscu gdzie droga to pole minowe po odpale, wybor padl na XADV... Po ogladniecieu prawie calego internetu bylem zdecydowany ze to wlasnie on... Tyle ze po pewnym czasie sprawdznia informacji dotaro do mnie ze wlasnie Africa Twin ma takze skrzynie DCT ktora rowniez sprawdzi sie na miescie... Dodatkowo chcialbym aby to byl sprzet do weekendowych przejzadzek, czasem wjechania na jakas gorke aby podziwic piekne widoki... I tu nastaje zasadnicze pytanie co jest bardziej odpowiednie?? X-ADV czy Africa Twin?? 179cm wzrostu, 90kg, miasto 70%, weekendowe zwiedzanie 20%, teren 10%, jazda glownie w pojedynke, a miasto to praktycznie teren -> Ukraina...;) |
Witaj Arku,
Przeczytaj ode mnie priv, udaj się do Powitalni, napisz parę słów o sobie i uzupełnij profil :) |
Zwykły skuter na miasto będzie lepszy niż oba wymienione pojazdy. A na UA coś lekkiego w dwupaku i będzie Pan zadowolony.
|
bierz X-adv... :)
|
Też polecałem X-Adv (chwilę pisaliśmy na priv) lub NC 750X z DCT, ale kolega ma raczej niespokojną duszę i wspomniał, że X-Adv będzie raczej zbyt twardy.
X-Adv ma zawias od Afry, więc może da się go jakoś na miękko ustawić? |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
czy takie ustawienie na miekko nie obnizy zbyt mocno przeswitu (16cm tylko?) |
Jak do miasta to za ułamek ceny xadv kupisz 300 cm i będzie super. To xadv jest cięższe chyba niż Afra. Tak mi się przynajmniej zdawało jak się przymierzałem. Do miasta do doopy a w Terenie małe koła i skromny prześwit nie pomagają.
|
Deprecjacja straszna, potem kto to kupi, a zanim to nastąpi to jak koledzy piszą: chgw do czego to ma być pojazd. Do zadawania szyku na pewno...
Jak ma być nowe i nietypowe to ncek750dct załatwi większość kwestii na co dzień lepiej niż xadv. Jeśli kasa to nie jest problem to NAT i tyle. Kwestia czy xadv czy NAT... dziwna jest ;) M |
Xadv jeździ fajnie ale dla mnie pozycja za kerownicą z dupy. Nie spodziewałem się takiego porównania. Ale np zestawić nc x z nat czemu nie...
Pzdr Qter piję bro i palę szisze.... |
Co to XADV?!?! :D
|
1 Załącznik(ów)
|
tak BTW to jest jeszcze w produkcji/ofercie HondaPL????
teraz dopiero zobaczyłem, że to kosztuje ponad 40 klocków!!!! matko... m |
To kosztuje 50 klocków Matjasku a ponad 40 to model 2017, tak się świetnie to sprzedaje. Bardzo fajnie wygląda ten skuter ale jak się siądzie to czar pryska, jakies to pokraczne a pozycja co najmniej dziwna.
Ciężki kloc. Nie wiem jak mogą to reklamować jako terenowe. To ma 1,5 cm większy prześwit niż moja SH125, która w terenie bardzo ładnie zabiera podwoziem wszystko co na drodze. |
Dzięki Emek :D fajnie w środę się dowiedzieć czegoś mocno nienormalnego :D
Nie dziwota, że idzie to jak 'świerze bółki'. Jeszcze do tego napęd łańcuchem... dżizas. m |
mnie też bardzo zainteresował X Adv, bo wszystko co inaczej wygląda zwraca moją uwagę: can-am spyder, yamaha niken, ducati multistrada, honda x-adv i kilka innych wynalazków.
Dla mnie motocykl, jako urządzenie służące do "zabawy", a nie typowo użytkowe, musi wyglądać dobrze i się wyróżniać z szarego tłumu. Pojechałem moją NAT na imprezę Hondy do Torunia i tam pojeździłem x-adv, bardzo się zawiodłem, jednak na reklamach wygląda i jeździ lepiej. Na mniejszej Multistradzie też pojeździłem i również się zawiodłem, na reklamach wszystko wyglądało ekstra, a w realu słabo. Chyba NAT za bardzo podniosła mi poprzeczkę, więc wracając do tematu osobiście odradzam x-adv...i to jeszcze, jak Emek napisał, za tak wielkie pieniądze! |
Mi się podoba xadv. Jak na starość nie będę mógł przerzucić nogi przez wysoki motocykl to zapodam sobie takie fajne nie wiadomo co.
|
Osobiście też odradzam, twarde. Podczas jazdy chciano mi udowodnić jak świetnie jeździ i jakie ma zawieszenie. Podczas przejazdu po progach zwalniających które służyły za tor, musiałem się zatrzymać i zatrzaskiwać kanapę. Z dwojga złego wolałbym NAT, a gdy na starość będzie problem z motocyklem, to znak że coś trzeba zmienić, ale czy na skuter?
|
Ten/ta X-Adv to taka 'uterenowiona' Honda Integra.
Ale Integra na dwóch kółkach ;) To ta, która jest też na bazie NC750 |
Witam ponownie;) Dzieki za swoje opinie o X-ADV. Poniekad macie racje iz jest twarda sam to zobaczylem jak przejezdzalem przez prog zwalniajacy... Niezmienia faktu ze jest idelany na miasto i poprostu chailbym kiedys takiego miec...
Z racji tego ze szukam mega uniwersalnego sprzetu na razie zaczalem poszukiwania Africi Twin DCT i chyba sie zakochalem w czarnej...;) |
Jeździłem X-ADV dwa lata i przesiadlem się na Afrykę z jednego powodu mocy brak jak załadowałem kufry aluminiowe kappa i centralny
I pojechałem do Rumuni problem był tylko na autostradach lekko pod górkę no i Max 140 i więcej nie pójdzie nie wspomnę że z pasażerem było by jeszcze gorzej, ale poza tym świetna maszyna ludzie się pytają a co to, Na winklach i Transalpinie petarda w lekkim terenie też daje radę tylko dodatkowe stopki trzeba kupić żeby jeździć na stojacohttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b568b9072f.jpg Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka |
Xadv nie jest taka zła, na dowód moje zdjęcia.
https://www.instagram.com/p/B1mFIA1j..._web_copy_link Wyjazd z plecaczkiem i nawet załadowany ponad dopuszczalny ciężar jedzie ponad 140 km/h bez problemu. Za to średnie spalanie z 5000 km to 3,6 L, fakt komfort jazdy na NAT to zupełnie inna liga ale cena też. https://www.scigacz.pl/Skuter,Honda,...019,35849.html Gość objechał dwa KTMy 790! |
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.