![]()  | 
	
		
 Zębatka supersprox stealth 
		
		
		Ktoś testował ten wynalazek w Afryce? 
	 | 
		
 W starej się liczy? Działa jak każda inna, +10 do lansu. Mi się tak złota podoba, że jestem w stanie odmówić sobie flaszki w knajpie i dopłacić te 150 zeta do tego koloru :) 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Nie wiem jak z tą wytrzymałością, ale jak łańcuch się będzie kończył to i tak trzeba by dać nowe zębatki, żeby pozostać w zgodzie z panem Haynesem czy tam "sztuką". 
	 | 
		
 Zwiększona wytrzymałość jest w stosunku do aluniniowych zębatek, które stosuje się w crrosówkach. Są lekkie jak piórko ale po wyścigu do wyrzucenia. W supersproxie srodkowa część ta kolorowa jest aluminiowa a zewnętrzna zębata stalowa. Daje to wytrzymałość zwykłej stalowej i małą oszczędność masy 400g chyba? 
	 | 
		
 Mada, a czym ta oszczędność masy może owocować? 
	 | 
		
 prędkość maksymalna większa o 1km/h i przyspieszenie do 100 lepsze o 0,01s 
	Ogólnie im mniejsza masa nieresorowana tym lepiej ale to w sprzęcie typu yz250 może być czuć w NAT tylko +10 do lansu.  | 
		
 Mniejsza masa nieresorowalna zawsze pozytywnie wpływa na  pracę zawieszenia :) 
	Polki dystrybutor ich nie ma i tak. Jedynie z ruggedroads można  | 
		
 Dzięki za info :) 
	 | 
		
 Przerost formy nad treścią. Lżejsza od Alu czy stalowej ale tego w NAT nie poczujesz. 
	 | 
		
 swoją drogą na jakich przełożeniach latacie..?  korci mnie zmiana przedniej na mniejszą 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:27. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.