![]() |
Lekko buja tył w zakręcie
Jadąc w pojedynkę bez bagaży, w długich zakrętach czuje jak tył zaczyna lekko pracować góra dół, lub miał lekkie uślizgi na zewnątrz zakrętu.
Może to być problem zbyt miękkiego, lub twardego amorka z tyłu? Ostatnio zmieniałem olej w lagach. W teraz zmieniłem teoretycznie na rzadszy, ale i tak jest gęstszy niż fabryka leje. W zeszłym sezonie też taki miałem i byłem zadowolony (12 fabrycznie 10 - bo to TA). |
ale skoro Ci tył pracuje to co ma przód do tego ...
Amor pracuje tłumiąc nierówności, a to co opisujesz to raczej brak tłumienia albo wybite łożyska tylniego koła ... Nie jestem pewnien czy to akurat to będzie, ale może naprowadzi Cię jakoś na dojście do meritum. |
może być łożysko, miałem taki właśnie objaw, za twardy/miękki amor raczej nie ma tu nic do rzeczy
|
To jak mogę sprawdzić łożysko? Na podnośnik, zakręcić kółkiem i na co zwrócić uwagę?
|
Koło wyjmij, i pokręć bieznię palcem. Jakikolwiek opór, luz, nieciągłość, chrobotanie = Wymiana
|
Cytat:
Jeśli jest zdecydowany brak ciśnienia w kole - też ma :) |
Ciśnienie odpada ;( - zawsze sprawdzam
|
Zużyta opona może być. Amor chyyyyba raczej nie
|
zrzygany amor na 105 % :) czyli nie ma tłumienia albo łożyska wahacza maja luzy i opory
|
Ja bym tu Pałeł-owi dał 110% racji:)
pozdr. |
Dzięki za pomoc.
Nic mi innego nie zostało jak udać się po browarki i rozpocząć dumanie, potem operację.:dizzy::beer::o:beer::beer::) |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
(((105 * 110 ) / 100 ) *150) /100 = 173,5% ze ma kolega zrzygany amortyzator :D |
źle chyba czytałem.
jak góra dół to pewnie amor. 150% może nie, ale 80% daje swój głos :oldman: |
a ja i tak sie uczepie lozyska ;)
prawie jestem pewien, w takim samym wspolczynniku jestem tego pewnien jak tego, ze to moze byc rownie amor wywalony :D |
Cytat:
|
yyy nie zawsze, sam na mojej to przetrenowalem, poleciało łożysko od zabieraka i nie bardzo chciało się tak sprawdzić. Tuleje też można sprawdzić przy okazji, może wyrobiona jest i luzu dostaje co powoduje bicie koła.
|
No i jeszcze jedna sprawa - łożyskowanie wahacza. Jeśli będą uszkodzenia/wybicia łożysk to moto będzie taki gumowy w winklach.
|
Cytat:
|
Dajcież już chłopakowi sprawdzić ;)
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.