![]() |
Pytanie wysokiego w sprawie NAT
Mam pytanie. A właściwie parę.
1. ze względu na wzrost (202 cm) i długie nogi jak ja pier...potrzebuje wyższą wygodną kanapę (najlepiej od razu z funkcją grzania)i obniżane podnóżki. Czy ktoś z was może pomóc w temacie? 2. Stelaż, kufry i gmole. Chciałbym Holan. Ale widziałem różne na forum opinie ale żaden konkret zarzut. Możecie coś napisać i na ten temat i poradzić? 3. Dodatkowe oświetlenie. Głównie asfalt. Dzięki!!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Ja mam 1,88 i nic nie robiłem z kanapą i podnóżkami.
Stelaże mam hepco becker + kufry gobi Gmole outback motortek (same górne) Oświetlenie jak będę montował no będą to chińskie ledy z alliexpress. Mam już takie w enduro i są super. Co do kufrów to dedykowane kufry zaoszczędzą ci kilka cm na szerokości. Jak zamontowałem te moje zwykłe kufry to szerokość poraża :) tak wyglądają dedykowane: http://www.moto24.co.uk/media/catalo...0022-00-40.jpg |
1.Wyższe siedzenie pisz do zetjohnego myślę że conajmniej zaproponuje Ci dwa rozwiązania.
2.Gmole polecam outback motoreck. 3.Poważnie potrzebujesz mocniejszych lamp? Jeździłem z ori w nocy i Ci za ciemno? Siwy ile masz teraz z kuframi? |
Będzie z metr lub lepiej. U mnie to tak wygląda :dizzy:.
https://i.imgur.com/631TCcs.jpg |
Kufry od KTM? fajnie bo za pare stówek można kupić, ale są kurewsko cięzkie i szerokie. Ja tam jestem sakfowy choć zawsze się wkurw. jak je musze mocować na moto.
|
Nie aż tak ciężkie. Dawno z kuframi nie jeździłem. Komfort dostępu do bagażu, przewożenia itp jest super. Jeden minus to ta szerokość.
https://photos-4.dropbox.com/t/2/AAB...00&size_mode=3 |
6kg jeden pusty.
|
Cytat:
|
Cytat:
1. Dzięki za mamie na kanapę 2. Czy one dostatecznie chronią tez silnik? Te holana np. Osłaniają górę i dół też. 3. Potrzebuje. Byłem w Bieszczadach i na zakrętach częstych przydadzą się. Może to moja jakaś kurza ślepota ale wole lepsze oświetlenie terenu. Kolega był na RT-eku i świetnie oświetlał drogę. U mnie było gorzej... A kufry i stelaż? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Kurfy to ogólnie cięzkie som i mało rejli ale wygoda panie.
Dziwi mnie, że żaden producent nie zrobił kufrów pod ori mocowanie. |
Nie oszukujmy się światła som do jazdy dziennej, w nocy gówno dają, chyba że palisz je w garażu to faktycznie świecą jak xenony :)
|
Zgadzam sie,dlatego dodaje halogeny
|
No to nie mieliście chyba LC8... dla mnie światła w afrze to max czego wymagam od świateł, ale jak widać każdy ma inne potrzeby większość twierdzi, że afra ma dobry zawias;)
|
ja tam ślepawy nocą jestem, bez nocy z resztą też :)
ale w porównaniu do mojej byłej Teresy XTZ750 to faktycznie Afica ma światła idealne, ale żeby podróżować nocą to jednak trochę tych 'lumenów' brakuje ;) |
W Lc8 to byl w ogole jakis zart,ale Afryka to nic szczegolnego.Niby ledy ale w nocy to jakos slabo swieci.A moze to moj Czelendz tak dobrze swieci....4xled dolozone i bedzie ok
|
Dodatkowe oświetlenie: 4xLED mini. Świecą super. I można podłączyć jako dzienne (działa wtedy tylko 1 LED) i dalekosiężne (3 ledy). Wykonanie super. Made in Poland. Gmole Givi. Po pierwszej małej glebie żadnych kłopotów. Kufry: GIVI trekker. Wada: oczywiście szerokość jak u większości producentów. Zalety: fajnie wykonane. Stelaże masywne. Bardzo łatwe zdejmowanie z moto. Cena dużo niższa niż np TT.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.