![]() |
Podnóżki.
Można pivoty za gruby kesz, można TT za nie mniejszy.
A ja wczoraj odkryłem że podnożki w NAT są takie same jak w XRV co za tym idzie pasują podnóżki od XR250. http://allegro.pl/podnozki-cross-end...675380582.html Za 100 mamy sporo szersze i dłuższe od ori podnóżki:D Jak kupowalem nie wiedziałem dokładnie od jakiej XR pasują i napisalem że potrzebuje do XRV i gość wiedział że od XR250. Zaoszczędzony gruby kesz przeznaczamy na:chleje: |
Czemu dopoero Ty na to wpadłeś buuuu, a tak w plecy jestem
|
Zawsze możesz spieniężyć PP i zanabyć od XR. Co zrobić z różnicą to już Mada wskazał.
|
Nie pasują p&p podnóżki od xrv do nat - znaczy zamontować można bez problemu, tylko jeden trzeba podszlifować od dołu (prawy chyba), bo sterczy w górę i na bok.
No i nie wydaje mi się, żeby księgowi hondy w zmowie z innymi, pozwolili na to, żeby gadżety ze starej pasowały do nowej ;) |
mada które dokładnie zamówiłeś:PC-25 czy PC-5?
|
Poczekajcie do wieczoru zamontuje porobię zdjęcia.
Prawy pasuje na 100% bo wczoraj zakładałem. Jedyne co to trzeba dać cieńszą podkładkę bo w miejscu trzpienia jest grubo pomalowane farbą i zabezpieczenie się nie mieści. |
Ja jeszcze dodam, że takie podnóżki od XR 250 do trampka 600 założyłem i też pasują. Unisex :)
|
Cytat:
Teraz śmigam na produkcji forumowej - super wygodnie w trasie/terenie, w mieście trzeba się przyzwyczaić, bo trzeba zajebiście szeroko nogę stawiać i uważać, żeby orła jak Radek nie wywinąć ;) Czekamy na wieczór. |
Podnozki XRV i CRF sa takie same.Ja np kupowalem Chinska podrobe Pivotow do XRV .Pasuje idealnie
|
Cytat:
|
Raczej niemozliwe.Slyszalem ze temu czy owemu cos tam nie pasowalo i trzeba bylo podpilowac.Ale u mnie bylo tip top.
|
Nie dałem rady dziś podjechać do garażu więc montaż jutro.
Myku podaj linka do chinvota |
Nie mam tego ale jak pamietam to wpisywalem w aliexpress podnozki do xrv-Z tego co wiem to juz ich nie ma.Ja wzialem chyba ostatnie
|
Podnóżki pasuje P&P jedyne co to są grubo pomalowane farbą i trzeba lekko szlifnąć pilniczkiem nierówności, żeby się zmieściły.
|
Który model dostałeś PC-25 , czy PC-5 bo jak zadzwoniłem to koleś nie był w stanie dobrać właściwego.
|
Cytat:
|
Nie wiem jakie to są. Kliknąłem aukcję i napisałem że chce do xrv i gość przysłał te.
|
Jeśli mogę wtrącić swoje dwa słowa, te na których jest nabite 25 to nie są od XR250 tylko od XR 250R - da się je zamontować do AT ale będą pod sporym kątem. Do AT bierzemy te które mają nabite cyfrę 5 - u mnie lewa ma A5, prawa B5 - te są do XR250 (bez R na końcu).
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Robin mówisz o nowej czy starej AT ?
|
Mam te same z 5 jak u Robina w RD07A
|
W tym wątku mowa jest o NAT
|
3 Załącznik(ów)
A na samym początku napisałem, że podnóżki z crf i xrv mają takie same mocowania.
Załącznik 71711 Załącznik 71712 Załącznik 71713 |
Cytat:
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Fajnie wygladaja.Mysle ze to dobry i przede wszystkim tani wybor.
|
Uwazajcie bo b.szybko pękają przy uderzeniu np o kamien czy pieniek. To kruchutki odlew chinski. Zalozylem takie w tenerce i niedlugo wrocilem do oryginalow, ktore powiekszylem.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka |
Tak się domyślam właśnie. To nie jest blacha ani kuty materiał ino odlew. Kupiłem parę. Jak pisał mada trza oskrobać farbę by weszły i psiknąć WD by się ruszały. Pojeździłem trochę - no dobre, pasują u jest efekt. Kupiłem drugą inną i zonk bo nie pasuje. Ślę zdjęcia i wymiary a sprzedawca w konsternacji bo do tej pory wszystkim pasowało a u mnie nie ma podpory i se divajsy wiszom jak te uszy miśkowi. Postanowiłem że ryzykuję, zostawiam i przyspawam płaskowniki ale jeszcze nie zrobiłem tego więc nie wiem czy jest spawalny ten materiał. Jednak przeczuwam, że demonem wytrzymałości nie będzie.
|
Hąda takie coś popełniła.
http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...ts/08R83MJPG51 Cenią się, prawie 2 razy tyle co Pivot Pegz :dizzy:. |
Ja wróciłem do oryginałów bez gum, zle mi się w tamtych jeździło, były za szerokie i sidi adv mi na nich źle siedział.
|
Ori są znów za wąskie i stopy bolą jak polatasz dłużej w stójce.
|
Zależy jakie masz buty.
|
Takie jak twoje mam :D
|
to jak z tymi podnóżkami ?
które najlepsze ? |
Najlepsze pivoty. Najtańsze chinol od xr 250
|
http://allegro.pl/podnozki-stopki-pe...939594274.html
Fajnie bo jest opcja obniżana |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
https://allegro.pl/oferta/podnozki-c...0-l-7025840586 |
Cytat:
|
jaki masz rocznik?
|
Zwykłe Afryki od 2018 mają podnóżki takie same jak w Adventure Sport. Zamawiałem takie podnóżki u Czecha Radana, tylko że obniżone o 4cm. Niestety za pierwszym razem pomylił się i robił mi drugi egzemplarz. Mogę śmiało polecić gościa, solidnie i ładnie wykonane.
Tutaj namiar https://www.facebook.com/Bosleys-Pegs-1329344163774808/ A tutaj trochę zdjęć, o które mnie prosił Radan : https://drive.google.com/open?id=1Cb...UDtTfyOn7zLXkj |
Cytat:
A co do tych podnóżków ... 4 cm wydaje się całkiem sporo. Jak się na takich śmiga ? |
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w jeździe offowej, ale wydaje mi się że od momentu zamontowania niższych podnóżek, jakoś stabilniej mi się prowadzi moto w pozycji stojącej, to chyba naturalne bo środek ciężkości przesunął się niżej. Wygodniej jest również w pozycji siedzącej.
W ogóle to wyglądało w ten sposób, że przed zamówieniem podnóżek przekręciłem kierownicę do przodu, co spowodowało jej podwyższenie. Na stojąco było ok, ale po dłuższej jeździe na siedząco, bolały mnie plecy poniżej łopatek. Po paru próbach stwierdziłem, że ból jest od tego że tak wysoko trzymam ręce. Stąd pomysł z podnóżkami, żeby znaleźć środek między jazdą na stojąco i siedząco. Nie chciałem podnosić kierownicy, wręcz przeciwnie, odkąd mam niższe podnóżki wróciłem z kierownicą do fabrycznego ustawienia. |
|
Cytat:
|
Ja zmieniłem ta takie z aliexpresu i te poszerzone mi leżą. mogę ci wysłać na testy.
|
Cytat:
|
Chyba mam jakieś pokręcone kończyny, bo dla mnie NAT ma niestety podnóżki usytuowane dokładnie w miejscu gdzie się podpieram nogami. Nogi trzymam ofkors za podnóżkami ale piszczele mam już poobcierane :-/ Szukam, szukam i znaleźć nie mogę rozwiązania na lekkie podniesienie i/lub przesunięcie pegów do przodu, jednocześnie nie zwiększając ich maksymalnej szerokości (odstępu od motocykla). Są fajne Sw-Moetch Evo ale ... znacznie szersze no i qrewsko drogie. W ogóle w NAT jakoś podnóżki chyba się nie udały chociażby dlatego, że ich montaż zajmuje dużo miejsca: odsuwa podnóżek od motocykla podczas gdy w tym miejscu mogłoby się właśnie zaczynać podparcie dla nogi.
Jakaś porada ? Może na sam sposób montażu ori podnóżka, paradoksalnie jego rozmiar mi bardzo nie przeszkadza. Fora / jutuby już przejrzałem :-/ Tutaj film o pegach SW-Motech: https://youtu.be/_bjBeNaoND4 |
Sikor też mam tak samo. A z pasażerem jak jadę to podnóżki przy postoju mam za nogami.
|
To jedna z najbardziej wkurwia... rzeczy w nat.
Niestety ten typ tak ma i nie zrobisz nic. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.