![]()  | 
	
		
 Yamaha XT600E czy inny - wkołokominowo ;) 
		
		
		Szanowni, 
	Czy jakiś fachowiec powie mi, czy do takiego osiołka: http://olx.pl/oferta/yamaha-xt-600-r...tml#5f52ce323c można zapodać jakiś "pro" zawias i latać sobie beztrosko bliżej i dalej? Dzięki, Tomek.  | 
		
 Zależy czy rama dostała... a raczej na bank dostała. 
	edit. ostatne zdjecie - widac uebaną główkę ramy... pospawa się;)  | 
		
 A gdyby przyjąć, że nie dostała? 
	 | 
		
 Nie zartuj sobie z ta rama, ostatnie zjecie pachnie szrotem. 
	 | 
		
 Rama cała tylko główka odpadła :D 
	Motać można, tylko finansowo wyjdzie Ci z tego TTR, która jest sporo lżejsza więc po co?  | 
		
 Dzięki Panowie, 
	wiedziałem, że z tej nic dobrego nie będzie. Czyli sensu motania 600E nie ma?  | 
		
 1 Załącznik(ów) 
		
		jak bys był zainteresowany to wiem kto ma do sprzedania xtz 660 1994r bez wkładu finansowego 100!!! sprawna za ok 6500zl(do uzg z wlascicielem) 
	mysle ze ten xt-ek wyjdzie tyle samo a nawet więcej na gotowo  | 
		
 Kuras, 
	dzięki za info. Sam nie wiem, czego chce. Znaczy wiem, że ma być lżejsze od stojących w garażu RD04 i GS1100, które, jak przyjdą cieplejsze dni, planuję wysłać w świat...  | 
		
 XT 600 to bardzo wdzięczny motocykl, dość uniwersalny, ale taki trochę do wszystkiego i do niczego. Idealnie sprawdza się jako lokalny dupowóz, osiołek do podróży bliższych i dalszych. Można pojechać na grzyby do lasu i do Mongolii.:) 
	Ale jeśli dobrze jeździsz w terenie to gumowe zawieszenie szybko Cię znudzi i przestanie wystarczać. Z drugiej strony można je tanio usztywnić (korki do pompowania lag, twardsze sprężyny, itp.). Łatwo też zaadaptować inny zawias- choćby z bliźniaczego tt600. Hans wkladal do swojego XT600 zawias z jakiegos wscieklaka. To zależy co tak naprawdę chcesz robić. Oczywiście, że TTR jest o klasę lepsza, ale też 2x droższa. Uważam, że zwykły XT-tek to dobra propozycja dla ludzi, których nie stać na 2 motocykle a chcą jeździć dosłownie wszędzie. XT600 3TB jako maszyna terenowa ma sporo minusów- ale i tak lepiej się sprawdzi w lekkim terenie niż AT czy TA- mam porównanie na bieżąco!:D Charakter motocykla pozwala na bezstresowe podróże asfaltowe- i to jest jego duża przewaga nad konstrukcjami typu TTR, XR jeśli rozpatrujemy ten motocykl w roli pojazdu uniwersalnego. Jest tani w zakupie, więc nie ma się co silić na strupy po wypadku, skoro za tysiąc zł więcej możesz mieć ładny i sprawny motór. Mam do sprzedania rocznik '95 za 5600. Poszukaj sobie w dziale "Sprzedam".  | 
		
 Marcinie, 
	mam Twoją 3tb na oku :)  | 
		
 kup se dr650se 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Silnik w se jest Trwały  
	nie myl ze starym modelem  | 
		
 Nie napisałem, że DR650se ma nietrwały silnik, tylko, że XT ma bardziej od niej pancerny piec. Porównanie mam, bo ja już drugiego XT-ka tresuję a u Lupiego i w BB cały gang DR-ek!;) Jeśli cena była by jednakowa to DR wygrywa, ale tu jest przepaść: Za jako-taką DR trzeba dać 6-7tyś zł, za ładną 8 i więcej. Zdrowe XT kupujesz za 5, po 8-9 masz najdroższe z allegro. 
	Moim typem było by stare XT (z lat '80-tych: złote koła, alu wahacz itp.) z silnikiem od 3tb. Wszystko pasuje, trzeba niestety przełożyć silnik z osprzętem i elektryką (moduł, cewki, wiązka elektr.) Można kupić tego strupa z pierwszego postu, wytargować go za 3.5 tyś i potraktować jako dawcę narządów. Poszukać starego xt (przed '90 rokiem) z prostą ramą i zawiechą i posklejać to do kupy. Potem sprzedajesz to co zostanie i wychodzi jakieś 7 tyś taka zabawa w finale. I jeszcze sobie można zrobić wersję z rozrusznikiem i kopką jednocześnie. Kolega z BB ma takie coś i to naprawdę ma sens.:-)  | 
		
 kupilem kilka SE ponizej 4kzl  
	w dwoch przypadkach potrzeba bylo wymienic lancuszek rozrzadu , w jednej z przebiegiem 30kkm nawet tego nie trza bylo robic ;) tak ze da sie , spokojnie , tyle ze trzeba byc czujnym :P  | 
		
 1 Załącznik(ów) 
		
		
	 | 
		
 Pewnie chodzi o coś bardziej jak ta http://i250.photobucket.com/albums/g...r.jpg~original 
	 | 
		
 Fassi Prince, myślę że o te modele chodzi, 43f, 2kf, 1vj, 3AJ, 34l (? Chodź tu sporo części różni się od reszty) 
	 | 
		
 Taka: 
	http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...xt600%2085.htm Waga 144 kg z paliwem. "Nowa" 3tb po '95 roku prawie 170 kg.:dizzy: A te babcie miały większy skok zawieszeń, większy prześwit, że o pancernej misce pod silnikiem nie wspomnę. Kopka nie jest problemem, bo nawet taki świeżak jak ja odpala to bez problemu- o ile sprzęt w pełni sprawny i wyregulowany. A jak kogoś zmęczy kopanie to silnik z 3tb można za około 2 tyś kupić kompletny.  | 
		
 Miałem dawno temu niebieskiego XT-ka na złotych obręczach z 89 roku i to na nim zaczynała się moja przygoda z krzaczoarami . Postawiłem go wtedy w garażu obok fajerblejda i zastanawiałem się jak to jest jak się ma mokro w butach i wszystko oblepione błotem :haha2:. 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:28. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.