Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (https://africatwin.com.pl/index.php)
-   Układ elektryczny i zapłonowy (https://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hydrauliczny/Ciśnieniowy czujnik stopu (https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=20088)

KML 25.01.2014 14:17

Hydrauliczny/Ciśnieniowy czujnik stopu
 
Montował ktoś takie cudo w moto, jak to się sprawuje?
Przeglądałem te z allegro i są takie za 20 parę zł i takie za 70 parę, jest jakaś większa różnica między nimi?

http://allegro.pl/listing/listing.ph...e=category-156

Ktoś zna parametry śruby w Hondzinie , średnica pewnie 10 ale skok gwintu?

KORNIK 25.01.2014 18:09

No ja właśnie przerabiałem taki w rocznym Polarisie RZR XP900, miał ciśnieniowy i padł po przebiegu 2,5 tyś km ale tam podobno to norma.

KML 25.01.2014 20:21

wsadzałeś oryginał czy taką chińszczyznę?

KORNIK 25.01.2014 20:26

Właściciel uparł się na oryginał i już miesiąc czeka, założyłem mu prowizorycznie/chwilowo czujnik od tico bo nie mógł nawet odpalić sprzęta.

motormaniak 25.01.2014 22:33

ja wsadzałem takei czujniki z larsona i latały/latają. W moim byłym 200 i obecnym 520exc problem z nimi taki że łatwo butem uszkodzić kabelek.

KML 25.01.2014 22:36

Ja na przód chcę wsadzić , pamiętasz ile kosztowały w larssonie?

motormaniak 26.01.2014 09:57

Wiem że nie każdy jest taki "biegły" jak ja w posługiwaniu się netem więc Ci wyszukałem :) :
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&...t=hydrauliczny
tylko sprawdź na fiszkach skok gwintu :)

ps. na przód to może weź na 2 przewody:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&...t=hydrauliczny

Lepi 26.01.2014 10:07

Na dwa przewody tańszy :)

KML 26.01.2014 10:57

Dzięki maniak sprawdzić sobie umiem tyle że często na stronie co innego a na miejscu co innego, gdzieś czytałem że gość kupowal w larssonie ten czujnik za 30 zł i się zastanawiam czy kupować z alledrogo czy na miejscu w larssonie.

Czemu polecasz na 2 przewody skoro mam jeden?
wydaje mi się że wtedy jest o szerokość główki dłuższy gwint.

Lepi 26.01.2014 11:03

Tak, podwójny jest dłuższy nie nie będzie pasował po jeden przewód.

banditos 26.01.2014 13:30

Padl mi juz drugi taki w swojej swince;)

Kazmir 26.01.2014 13:52

Microswitch nie lepszy, nawet jak byt trzeba dorobić kawałek wspornika?

KML 26.01.2014 14:04

Mikrostyka mam teraz i działa dobrze ale wsadzam klamkę niełamkę od innego moto i nie będzie przy niej tego wysięgnika który wciska mikrostyk.
Opcję mam trzy:
1 obciąć kawałek mocowania starej klamki i porzeźbić tak aby spasować niełamkę do niego.
2 Do nowej klamki dorobić dynks do wciskania mikrostyka
3 Nie rzeźbić nic tylko wsadzić ciśnieniowy czujnik.

Kazmir 26.01.2014 14:18

Jeśli miałbym pozostać przy opcji nr 3 to kombinowałbym na zastosowaniu małego zgrabnego trójnika i do niego wkręcał coś małego może od auta. Nie zgłębiałem tematu, ale wymiana była by łatwiejsza, może nawet udało by się bez odpowietrzania.

Lepi 26.01.2014 17:14

No ale to też będzie rzeźbienie. W żadnym kacie mi się nie uszkodził czujnik więc to działa. A jak z wytrzymałością tego z Larssona to nie wiem.

motormaniak 26.01.2014 20:09

Cytat:

Napisał KML (Post 359138)
Dzięki maniak

Czemu polecasz na 2 przewody skoro mam jeden?
wydaje mi się że wtedy jest o szerokość główki dłuższy gwint.

hmm Miałem w głowie moją afrykę z dwoma przewodami. Dla ciebie oczywiście pojedyńczy.
Użyłem tych z larsona w sumie w 3 motocyklach i nigdy się nie zepsuły. To prostsze i na pewno trwalsze rozwiązanie niż mikrosłicz, szczególnie w moto ofroadowym traktowanym błotem i karcherem.
W exc 200 i 520 którego mam uszkodzenia czujnika następują przy tylnej pompie - wyrwanie kabelka od buta.

nicek27 26.01.2014 21:24

W Elefancie jest taki grat oryginalnie zamontowany z przodu jak i z tyłu. Nie słyszałem żeby się to kiedykolwiek komuś zesrało..


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.