![]() |
Stopka centralna
Mam w RD 07 A oryginalną stopkę centralną. Z bocznego uchwytu do podnoszenia moto musiałem zrezygnować mocując stelaż pod kufry.
Teraz mocuję się jak szaleniec żeby motocykl postawić na centralkę. Dziwne bo w cięższym varadero wystarczyło nogą stopkę mocno docisnąć w miejscu gdzie wystawał boczny "dings" i moto samo wskakiwało. Zanim zacznę pakować :-D może jest jakieś inne rozwiązanie... Proszę o podpowiedź , jak to poprawić z tą centralną stopką bo szlag mnie powoli trafia. Zakup nowej centralki odpada, szukam wersji "economic" Pozdro Adam |
Musisz dospawać taki "dinks" jaki miałeś w varadero. Będzie dźwignia i będzie łatwiej postawić bez szarpania. Jak masz po drodze bo Bielska to zapraszam. Kolega Merta ma spawarkę i da się temat załatwić na poczekaniu!:)
A swoją drogą- może coś jednak masz z tą stopką nie teges?? Miałem oryginalną centralkę i stawianie na niej motocykla- nawet z kufrem centralnym zapakowanym- nie było jakimś super wyzwaniem. A pakerem żadnym nie jestem:D |
Hej,
mam ten sam problem tym bardziej,że plecy mnie nap...ją ale już się z tym pogodziłem i jakoś przy pomocy stelaża od kufra ja stawiam ale fakt, że to męczarnia :mur: We wcześniejszych sprzętach moto samo wskakiwało na centralkę naciskając ciężarem ciała jedynie tę dźwignię przy centralce ale w Afri jej nie ma :mad: |
ja mam z kolei założone stelaże i owy uchwyt do wrzucania na centrale. Jeszcze dobrze nie złape za niego a już stoi na centrali xD
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Albo to nie jest oryginał, albo coś z techniką nie teges
|
Adaśko mam na myśli dokładnie to co Ramboszczak napisał- albo to nie jest oryginał, albo coś nie tak z techniką. Mi przy oryginalnej stopce afra wskakiwała na centralkę bez rzeźby czy modlitw- ot tak!;)
|
Słaba fota ale u mnie wyglada to tak
http://img7.imageshack.us/img7/3957/centralkaafri.png |
Cytat:
Ta konfiguracja może komuś przeszkadzać w jeździe czy coś ale mi jest w sam raz xD a po za tym od kupna tak było i się przyzwyczaiłem :) Może to będzie lek na wasze problemy xD |
ta centralka na zdjęciu to chyba nie jest oryginał, ja mam taką samą dospawałem kawałek płaskownika i jest trochę lepiej :)
|
Cytat:
|
jeśli to jest oryginał to się pan Honda nie popisał :Sarcastic:
kumpla trampek sam wskakuje na centralkę,a ja muszę szarpać Afri :( |
Może ktoś wklei fotkę jak wygląda stopka już usprawniona :umowa:
|
Pisałem o tym już wcześniej. Oryginał jest dobry tylko trzeba go podrasować. Obcinamy te śmieszne blaszki w kształcie trójkąta wystające do góry i ten drucik trójkątny też. No chyba, że ktoś lubi wozić zbędny balast. Jak najniżej wspawujemy kawałek rury 21 mm o długości 20 cm jeżeli jest bez stelaża lub 18cm ze stelażem. Ja ją na środku podginam lekko. Trzeba to jeszcze wzmocnić zastrzałem z płaskownika. Problem polega na tym, że wajha dotyka albo do wahacza albo do podnóżka pasażera po złożeniu. W swoich stopkach te rury zgniatam na prasie w owal przez co są węższe i mocniejsze. Przy tej długości wajhy wystarczy nacisnąć całą masą ciała i pochylić się na tył motocykla. Afra stawia się sama. Tu moje foty
https://picasaweb.google.com/dziadba...Oqb5v_hv9XAYQ# |
Wasilu drogi, a usprawnił byś mi tę moją centralkę ??
Mój kręgowy słup będzie Ci wdzięczny :) |
Jak chcecie to mogę Wam zrobić takie rurki zgniecione w owal i wysłać pocztą. Wspawacie sami. Łatwiej o spawarkę niż giętarkę i prasę. Mogę też zająć się modyfikacją oryginału u mnie. Sorki za reklamę w temacie.
|
Cytat:
|
No to teraz wyceń taka rurke i zapodaj cene, sam jestem zainteresowany :) Spawacza zawsze można namierzyć w okolicy coby to sklecił w całość.
|
Rurka podgięta i zgnieciona w owal i z dospawanym trójkątem gotowa do wspawania 30zł- wysyłka w kopercie.
Dospawanie u mnie na motocyklu i pomalowanie pędzlem 50zł. Przysyłka do mnie stopki, dospawanie i nowa farba proszkowa na całą stopkę 80zł plus koszt dwóch paczek. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.