Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (https://africatwin.com.pl/index.php)
-   Silnik, sprzęgło, skrzynia (https://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=4)
-   -   Stuki w serduchu (https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1283)

Xargo1 05.08.2008 05:26

Stuki w serduchu
 
Otóż panowie mam mały problem. Jadąc na mały offik zahaczyłem o niewielką stację benzynową (zalane 10l, w zbiorniku było jeszcze ok. 3l). Po odjechaniu jakichś 10km coś zaczęło łomotać z prawej strony moto. Dźwięk to takie jakby klekotanie połączone z łupaniem w dekiel. Dzieje się tak zawsze po przekroczeniu 6tys. obrotów kiedy moto jest w ruchu (przy załączonym biegu, na luzie, ze sprzęgłem i bez - efekt ten sam). Na postoju (czyli kiedy silnik nie jest obciążony) lub w czasie jazdy poniżej 6tys. obrotów nie słychać prawie nic (co najwyżej leciutkie grzechotanie, ale trzeba się wsłuchać). Powyżej 6tys. obr. dźwięk jest na tyle donośny że o mało nie zagłuszy dźwięku wydechu. Ktoś ma może jakikolwiek pomysł na to co mogło się stać / co może tak barabanić??

Ps. Jeszcze dziś wymienię paliwo i od razu zdam relację, choć wątpię by ono miało aż tak diametralny wpływ na pracę serducha....

Vooytas 05.08.2008 07:15

czasami się zdarza że paliwo powoduje "dzwonienie zaworów" ale to musi być naprawde syf a nie paliwo. Może się to skumulowało z innymi sprawami, luzy zaworowe, panewki...
Trudno powiedzeć. Napisz co po wymianie paliwa?

Xargo1 05.08.2008 17:27

Wypaliłem dziś to dziadostwo co było w gaźnikach, zalałem paliwko ze sprawdzonej stacji i... z każdym kilometrem jest coraz gorzej. Wychodzi więc na to że to nie paliwo... No nic, na razie zostawie to w spokoju. Szczęście że mam inne moto w garażu....

Xargo1 24.10.2008 18:47

No i chyba doszedłem co tak pukało. Rozebrałem dziś sprzęgło, bo podejrzewałem że to może być kosz sprzęgłowy. W sumie to się nie myliłem zbytnio, bo sprężynki amortyzujące ruch skrętny były popękane. Gorsze jest to, że razem z koszem poszedł też zabierak - urwała się jedna z tulejek trzymających sprężyny dociskowe. Z początku myślałem że nie ma problemu - kupiłem niedawno całe sprzęgło na przekładkę. Zaglądam do pudła z częściami a tam zonk - identyczna sytuacja, też jedno z mocowań urwane. I teraz muszę szukać nowego zabieraka. Nie wiecie czy od trampka pasuje?

motormaniak 24.10.2008 21:46

Sprawdz tu: http://zsf-moto.com/index.php?cPath=...6900304720e017
czy transalp 600 lub transalp 650 nie mają przypadkiem ten sam numer potrzebnej Tobie częsci co w RD03. A gratów od Trapów na allegro pod dostatek na dodatek bardzo tanio.

Kazmir 24.10.2008 21:48

Możesz wrzucić fotkę tego ułamanego elementu?

Xargo1 25.10.2008 12:28

1 Załącznik(ów)
Załącznik 1750

Ułamana jest ta tulejka po lewej, tyle że ciężko to na pierwszy rzut oka zauważyć. Natomiast co do szukania zamienników - na tamtej stronie nie udało mi się znaleźć oznaczenia tego elementu zabieraka do RD03 - wszędzie spisy elementów zaczynają się od roku 92 lub 93, ale porównując wygląd z rysunkiem poglądowym wydaje mi się że jest to to samo - choć nie ma tu 100% pewności.

MaRP 27.10.2008 08:24

Cytat:

Napisał motormaniak (Post 28713)
Sprawdz tu: http://zsf-moto.com/index.php?cPath=...6900304720e017
czy transalp 600 lub transalp 650 nie mają przypadkiem ten sam numer potrzebnej Tobie częsci co w RD03. A gratów od Trapów na allegro pod dostatek na dodatek bardzo tanio.

Zobacz:http://archiwum.africatwin.com.pl/in...forum=3&id=585

Specjalnie dla motormaniaka:)

ramires 27.10.2008 13:09

tia, czyli kolejna wersja TA bedzie mialo silnik z RD07a :D

MaRP - dzieki za link, to przydatne w dalszym ciągu będzie

motormaniak 27.10.2008 16:00

Teraz już wiem że niektóre elementy trampka 650 sie różnią od tych w RD03 - np skrzynia biegów.... Nie sprawdzałem czy wybierak sprzęgła jest zamienny i nie chce żeby ktoś sie przezemnie władował w koszta. Ale można to sprawdzić po numerze części przypisanym w katalogu. Ktoś już na forum sugerował że kosz sprzegłowy z transalpa 600 jest wymienny z rd03 - osobiście nie sprawdziłem.

Xargo1 27.10.2008 19:34

A nie wie ktoś może na jakiej stronie www można przejrzeć katalog części do RD03 (w zsf-moto.com są tylko do rd04 i nowszych)??

hubert 27.10.2008 22:47

Xargo, tu masz wykaz części sprzęgła dla XRV650. Niestety po włosku. Ale sądząc po zdjęciu chodzi Ci chyba o część nr 22350MR1000 piastra di pressione.

http://www.januaservice.com/ricambi/...&IDmodello=283

Potem wejdź sobie tutaj:

http://www.cmsnl.com/products/22350-...e_22350429000/

Masz tu rysunek poglądowy. To jest część oznaczoną numerem 8. Jeśli o nią chodzi to po prawej masz tabelkę w jakich modelach jest stosowana.

:)

Xargo1 28.10.2008 00:18

Czyli to oznacza że jednak ta część pasuje od tramka. Dobrze zrobiłem kupując ją w ciemno :). Dzięki Hubert!

MaRP 28.10.2008 07:48

1 Załącznik(ów)
Niby tak, ale według tej tabelki tylko z roczników 1987-1990
Załącznik 1762
Czy w trampkach PD06 (1987-1996) są różne sprzęgła?

Xargo1 28.10.2008 09:24

Wg. tego katalogu ta płytka jest inna, ale za to cały kosz jest jest taki sam przez cały okres produkcji. Tarcze sprzęgłowe są inne w obu modelach (AT i TA). Pozostała część zabieraka, taka jak w rd03, była w trampku montowana do 90r oraz w roczniku 94 (chociaż to może być błąd w druku). W każdym bądź razie wydaje mi się że honda w porę zczaiła że te płytki pod zabierakiem pękają i zastąpili je mocniejszymi - i chyba to by była cała ta ich modyfikacja...

motormaniak 28.10.2008 09:26

Cytat:

Napisał Xargo1 (Post 29085)
A nie wie ktoś może na jakiej stronie www można przejrzeć katalog części do RD03 (w zsf-moto.com są tylko do rd04 i nowszych)??


Na tej stronie jest równiez rd03 . Wpisz numer ramy i sprawdź. Osobiście ostatnio korzystałem szukając łożysk dla kolegi do rd03.

hubert 28.10.2008 09:32

BTW, cały kosz do kupienia:

http://cgi.ebay.de/KOMPL-KUPPLUNG-HONDA-XRV-650-XRV650_W0QQitemZ130261780880QQcmdZViewItem?hash=it em130261780880&_trkparms=72%3A1229|39%3A1|66%3A2|6 5%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

Babel 30.10.2008 11:03

Cytat:

Napisał MaRP (Post 29139)
Niby tak, ale według tej tabelki tylko z roczników 1987-1990
Załącznik 1762
Czy w trampkach PD06 (1987-1996) są różne sprzęgła?

Odysłam do tego co kiedyś znalazłem :
Cytat:

Napisał Babel (Post 5836)
Wczoraj z nudów siedzialem na stronie przesłanej przez Motormaniaka:
http://zsf-moto.com/

I z moich obserwacji wynika że RD03 ma taki sam kosz jak Trampek do 90 roku:
Efekty poniżej pierwsze to numer czesci a drugie moto:
22100MS9000 - kosz ntv 650
22100MR1000 - kosz Afri RD03
22100MS6920 - a to trampek 600 - od 91
22100MCB610 - trampek 650 2003 rok
22100MR1000 - trampek 87 - 88,89,90,
22100MY1000 - Afri Rd07
22100MV1000 - Afri RD04
Z tego wynika że kosz Afri i Trampka ma ten sam part number
Acha sprawdźcie bo może cos źle kombinuje...

Wychodzi na to że tak RD03 i kosz trampka pokrywa sie w roczniku tylko do 1990

Cibor klv 10.12.2008 01:00

Jeśli tylko wielowypust na wałku sprzęgłowym na który nakłada się kosz sprzęgłowy jest taki sam w RD03 jak Trapie 650 to pewnie dałoby się przełożyć całe sprzęgło z Trapa nie bawiąc się w poszczególne elementy... byłaby to troszkę kosztowniejsza opcja , ale pewnie najpewniejsza... o ile wielowypusty i wymiary wałka są identyczne. Jeśli zdejmę sprzęgło w swojej RD03 pomierzę wszystko dokładnie obcykam aparatem z każdej strony i jeśli ktoś to zrobi ze sprzęgłem Trapa no to będziemy bliżej rozwiązania całego ambarasu.

Jak ktoś kuma po szwabsku, to tutaj jest instrukcja jak Niemiaszki reanimują kosz sprzęgłowy... http://www.africatwin.de/phpbb_x/viewtopic.php?t=917 ja nic nie kumam... ale same zdjęcia mówią wiele... Ja jednak spróbuję podpasować najpierw całe sprzęgło od jakiegoś Transalpa albo NTV jak nie wyjdzie to wtedy będę reanimował...

wieczny 13.12.2008 01:29

Ale po co kombinować, skoro AT z walącym sprzęgłem zrobi spokojnie 100kkm (atgreg z forum advrider.com). Nie lepiej gdzieś pojechać :)?

hubert 13.12.2008 07:19

Cytat:

Napisał Cibor klv (Post 35343)
Jak ktoś kuma po szwabsku, to tutaj jest instrukcja jak Niemiaszki reanimują kosz sprzęgłowy...

Cibor, sposób jest nam znany tylko skutek u niektórych niezbyt pozytywny. Kilka osób regenerowało w ten sposób sprzęgło i u niektórych działa to OK a u niektórych sprężynki się rozleciały (u Mata i u mnie). Przypuszczam że to kwestia doboru sprężyn, ale mi się nie chce juz eksperymentować i kupiłem po prostu inny kosz sprzęgłowy ...

Cibor klv 14.12.2008 23:22

3 Załącznik(ów)
Poszukał i ot co znalazł... rysunki złożeniowe sprzęgła: RD 03, Transalpa 89-96 i Transalpa 97-99 ... w manualu podają, że średnica czopa wałka sprzęgłowego w Trapach z lat 89-96 jest stała a i nie sędzę żeby i w innych latach była inna .. tak więc można przypuszcać, że sprzęgło od Trapa z lat 89 -96 powinno podejść do RD 03 ... a mało tego... jeśli porównamy rysunek z tej strony http://zsf-moto.com/index.php?cPath=...bb6e5988db3c9b czyli chodzi tu o Transalpa 650 to zobaczymy, że też różnic większych nie ma... zatem i od TA 650 sprzęgło powinno podejść do RD 03 i oby w istocie tak było a wtedy bank organów do przeszczepu nam się powiększy..

hubert 14.12.2008 23:51

Faktycznie - sam kosz sprzęgłowy jest taki sam w trampkach do 99 roku ...

http://www.cmsnl.com/products/outer-...c_22100ms6920/

Cibor klv 15.12.2008 00:00

Cytat:

Napisał hubert (Post 35718)
Faktycznie - sam kosz sprzęgłowy jest taki sam w trampkach do 99 roku ...

http://www.cmsnl.com/products/outer-...c_22100ms6920/

a z tego linka wynika , że i w ntv łach i Shadowach ... no jeśli faktycznie tak jest no to nie jest źle... bank organów jeszcze nam się rozszerza...

Franz 15.12.2008 08:21


przebieg motocykla nieznany- w opisie. Moze być też rozpierducha.

Cibor klv 15.12.2008 21:56

1 Załącznik(ów)
Zajrzałem dzisiaj do sprzęgła... pomacałem i nie dziwię się że to tak cholernie rzęzi... luzy wszędzie .. poosiowe, promieniowe , wzdłużne , poprzeczne... całego kosza, docisku itd itp... to musi rzęzić... jeszcze kosza nie zdjąłem.. muszę jutro dorobić narzędzie żeby odkręcić tą nakrętkę... wtedy można będzie dokładniej zweryfikować całe ustrojstwo... i prawdopodobnie szukać nowego sprzęgła od Transalpa ...
A macie jakiś szybszy patent na odkręcenie tej śruby trzymającej kosz ?

hubert 15.12.2008 22:46

Ja odkręciłem na wrzuconym biegu i wciśniętym hamulcu tylnym, ale się cholernie przy tym namęczyłem.

Najlepiej gdybyś miał dostęp do klucza pneumatycznego, wtedy podobno śruba ustępuje bez problemu ...

SzymonBBI 15.12.2008 22:50

mogę jutro wpaść do Ciebie po pracy i odkręcimy to w minute :)

randal 76 15.12.2008 22:53

wbic 5 bieg i zblokowac zębatke od łańcucha

motormaniak 16.12.2008 15:57

lepiej 4 - piątka i tak jest bardzo obciążana - trzeba ją oszczędzać.
- Poza tym dobrze gadasz.....

Babel 16.12.2008 20:51

Ja wciąłem szmatę pomiedzy kosz i zębatke wału i poszło.
Jak ci tak stuka kosz to jak odkręcisz to zobaczysz dlaczego - przyczyna ta sama jak zwykle - czyli sprężynki.
Moj kosz ma Kazmir i przymierza sie do tajemniczego eksperymentu z regeneracją - pozyjem obaczim :) co z tego wyjdzie.
Co do kosza to dobry efekt ze sprezynami z tego źródła ktos z forum miał:
http://www.sprezyny.pl/ - koszt 150 zł ale za to dwa komplety,

Co do kosza od Trampka o ile dobrze pamietam robiłem już wywód i po numerze cześci to kosz pasuje do RD 03 tylko z pierwszych roczników Trampka - ale mogłem sie mylić

Cytat:

Napisał Babel (Post 5836)
Wczoraj z nudów siedzialem na stronie przesłanej przez Motormaniaka:
http://zsf-moto.com/

I z moich obserwacji wynika że RD03 ma taki sam kosz jak Trampek do 90 roku:
Efekty poniżej pierwsze to numer czesci a drugie moto:
22100MS9000 - kosz ntv 650
22100MR1000 - kosz Afri RD03
22100MS6920 - a to trampek 600 - od 91
22100MCB610 - trampek 650 2003 rok
22100MR1000 - trampek 87 - 88,89,90,
22100MY1000 - Afri Rd07
22100MV1000 - Afri RD04
Z tego wynika że kosz Afri i Trampka ma ten sam part number
Acha sprawdźcie bo może cos źle kombinuje...


hubert 16.12.2008 21:46

Według http://www.cmsnl.com/ 22100MR1000, 22100MS9600, 22100MS6920 to ta sama część.

22100MR1000 został zastąpiony przez numer 22100MS9600
następnie numer 22100MS9600 został zastąpiony przez 22100MS6920

Honda często czasami zmienia numery części ...

rambo 17.12.2008 01:07

cza bylo kupic AT a nie TA. u nas sprzegło działa dobrze. ( w TA też mi padło przy mniejszym przebiegu niż ma dziś AT) ;):p

Cibor klv 17.12.2008 13:42

5 Załącznik(ów)
Sprzęgło zdjęte, ale nie obyło się bez strat... jednak Szymona specjalistyczny sprzęt w tym przypadku nie sprawdził się...
Załącznik 2604
Ale w sumie i tak plan był taki żeby szukać całego sprzęgła od Transalpa.., oczywiście w miarę nie zajechanego.... wizualnie kosz wygląda ok , ale oczywiście sprężynki latają jak Żyd po pustym sklepie...
Załącznik 2605
Załącznik 2606
Załącznik 2607

Ale w sumie to norma w większości Afryk... mi się jednak wydawało, że u mnie kosz ma spory luz promieniowy na tej tulejce...
Załącznik 2608
Czyli może spasowanie tulejki i panewki na koszu coś nie halo... muszę dokładnie pomierzyć to suwmiarką, (jak od kogoś pożyczę) , bo jak się weżmie za górę i dół kosza i poczochra się (tak jak przy sprawdzaniu stanu łożysk w kołach samochodu) to kosz wyraźnie się gibie.. czyli wychyla się w jedną i drugą , co być może powodowało owe rzężenia na niskich obrotach (czyli nie liniowe zazębianie się wieńca kosza z kołem zębatym na wale), a cichło dopiero po wciśnięciu klamki sprzęgła... tak tylko sobie głosno myślę...
A tak na marginesie to szukam kompletnego sprzęgła (niezakatowanego) od Trapa

Babel 17.12.2008 15:15

Cytat:

Napisał hubert (Post 35914)
Według http://www.cmsnl.com/ 22100MR1000, 22100MS9600, 22100MS6920 to ta sama część.

22100MR1000 został zastąpiony przez numer 22100MS9600
następnie numer 22100MS9600 został zastąpiony przez 22100MS6920

Honda często czasami zmienia numery części ...

To wg tego co piszesz najlepiej szukac kosza od Shadowki 600 - wiadomo choppery to tylko lans i polerowanie chromów ;) więc kosz powinien teoretycznie powinien byc w najlepszym stanie:hehehe:
http://moto.allegro.pl/item498445378...silnikowe.html - tu jest kosz

podos 17.12.2008 15:27

Cytat:

Napisał Cibor klv (Post 35976)
Sprzęgło zdjęte, ale nie obyło się bez strat... jednak Szymona specjalistyczny sprzęt w tym przypadku nie sprawdził się...
Załącznik 2604

a moglibyście się przyznać coście zmalowali, że to tak wygląda... na przyszłość dla kogoś, ku przestrodze...

graphia 17.12.2008 16:05

no jak to co zmalowali.... przecinak był za ostry hie hie... a poza tym - Cibor trzymaj sie - wszyscy ci kibicujemy...

kudlacz 17.12.2008 18:17

Miałem taki przypadek w DR'ce i spawałem ten pierdolnik, trzymało kupa kilometrów i z tego co wiem jeszcze trzyma :)

Cibor klv 17.12.2008 21:55

Cytat:

Napisał podos (Post 35980)
a moglibyście się przyznać coście zmalowali, że to tak wygląda... na przyszłość dla kogoś, ku przestrodze...

Rozchodzi się o to, że owo narzędzie do przytrzymania kosza (wygląda jak nożyce zakończone dwiema śrubami skierowane prostopadle) przytrzymuje kosz tylko w dwóch miejscach i obciązenie punktowe jest duże (oryginalny patent Hondowski przytrzymuje kosz w 4 miejscach i jest stabilny), poza tym jak się okazało owo narzędzie się omckło i połamało się to i owo... zatem zastosowaliśmy patent z 4 biegiem i hamulcem noznym i poszło jak po maśle...
Co do spawania .. owszem można... ale jednak poszukam całego sprzęgła... nawet jest na angirlskim ebayu kompletne za 50 funciszy...do xrv 650... ale jeśli jest w takim stanie jak moje , to się nie opyla... dlatego podzwoniłem tu i tam do allegrowiczów... i może coś się trafi... jedni pomocni... inni buraki... jak to z ludźmi

wieczny 17.12.2008 22:23

Warto było?

Cibor klv 18.12.2008 00:33

Cytat:

Napisał wieczny (Post 36012)
Warto było?

Dziwne pytanie.... celowo tego nie połamaliśmy... jak twierdzi Szymon w kilku innych wypadkach ten patent działał .. w tym wypadku śruba była dokręcona mocniej ... gdybym umiał przewidywać przyszłość pewnie wielu jeszcze innych rzeczy bym nie zrobił...

wieczny 18.12.2008 00:49

Nie nie, mi chodzi o to czy warto było ruszać :)? Przecie z tym się spokojnie jeździ, co potwierdza praktyka wieeeeelu posiadaczy AT.

rambo 18.12.2008 00:59

no ja to też połamałem jak wydłubywałem sprzęgło w 15 letnim TA. zmieniłem na nowe ktore znowu padło po 2000km :Sarcastic: EBC :Sarcastic: tzn tarcze

Xargo1 18.12.2008 01:49

Ja jak odkręciłem to miałem połamane. Kumpel w trampku jak rozkręcał w zeszłym roku też. Widocznie to już norma. U niego jednak udało się złapać ten urwany kawałek przez przykręcenie krótkiej śruby od spodu. Potem wkręciliśmy w pozostałe otwory jeszcze 3 śrubki żeby wyważenie było w miarę takie same. Oczywiście wszystko na klej żeby się przypadkiem nie odkręciło. Na razie patent przejeździł jakieś 2000km i trzyma się nadal

podos 18.12.2008 08:58

Cytat:

Napisał Cibor klv (Post 36008)
Rozchodzi się o to, że owo narzędzie do przytrzymania kosza (wygląda jak nożyce zakończone dwiema śrubami skierowane prostopadle) przytrzymuje kosz tylko w dwóch miejscach i obciązenie punktowe jest duże (oryginalny patent Hondowski przytrzymuje kosz w 4 miejscach i jest stabilny), poza tym jak się okazało owo narzędzie się omckło i połamało się to i owo... zatem zastosowaliśmy patent z 4 biegiem i hamulcem noznym i poszło jak po maśle...


czy chodzi o to narzędzie?


http://www.moto-akcesoria.pl/product...ducts_id=11690

podos 18.12.2008 09:57

http://faq.africatwin.com.pl/Wymiana...%C4%99g%C5%82a

tu jest artykuł o wymianie. Cos do niego chcecie dodac?

Cibor klv 18.12.2008 20:00

Cytat:

Napisał wieczny (Post 36028)
Nie nie, mi chodzi o to czy warto było ruszać :)? Przecie z tym się spokojnie jeździ, co potwierdza praktyka wieeeeelu posiadaczy AT.

Aaaa... o to chodzi.. no owszem da się... kiedyś jak miałem Transalpa, kosz też troszkę hałasował, ale w Africzce mi napierdalał i rzęził... różnica między hałasowaniem a napierdalaniem jest wyraźna... po prostu musiałem to rozkręcić i zobaczyć żeby upewnić się , czy to nie jest jakieś powazniejsze uszkodzenie.. Dzisiaj byłem w serwisie Hondy w Białymstoku, no i owszem jest nowy kosz.. ale 1700 zł ;) , ale przyokazji pan z serwisu sprawdził mi po numerach części w swoim kompjuterze i potwierdził, to co już w tym wądku ustaliliśmy, że sprzęgło od Transalpa, NTV i Shadoła pasuje do xrv 650. Tak więc moim celem w tym wątku jest praktyczne potwierdzenie tej tezy... chcę na zywym organiźmie sprawdzić czy przeszczep sprzęgła z wyżej wymienionych modeli przyjmie się w xrv 650. Teraz szukam dobrego sprzęgła za rozsądną cenę.

wieczny 18.12.2008 20:17

OK :). Mamy kolejnego przecieracza szlaków. To dobrze. Ja też jestem zdania, że każdy luz należy eliminować jak najszybciej. No ale sprzęgła niejednokrotnie walą po 30, 50, a u atgrega ponoć nawet 100kkm :).

Babel 19.12.2008 08:40

Cytat:

Napisał Cibor klv (Post 36088)
ale przyokazji pan z serwisu sprawdził mi po numerach części w swoim kompjuterze i potwierdził, to co już w tym wądku ustaliliśmy, że sprzęgło od Transalpa, NTV i Shadoła pasuje do xrv 650. Tak więc moim celem w tym wątku jest praktyczne potwierdzenie tej tezy... chcę na zywym organiźmie sprawdzić czy przeszczep sprzęgła z wyżej wymienionych modeli przyjmie się w xrv 650. Teraz szukam dobrego sprzęgła za rozsądną cenę.

I to jest fajne że sporo gratów do RD03 pasuje od innych moto - może gdzieś zrobić listę co od czego pasuje:
Kosz - jw
Slimak predkosciomierza - pierwszy Trampek
Moduł - tez Trampek
Termostat - Tico
Czujnik kontrolki paliwa - Matiz

To tyle co narazie pamietam

Cibor klv 19.12.2008 15:57

Mam możliwość kupna sprzęgła od NT 650 Deauville... z 2001 roku z 30 tys przebiegu... ale tu nie mam pewności czy ntv 650 ma to samo sprzęgło co NT 650 Deauville ... z tego rysunku http://www.cmsnl.com/honda-nt650-haw...ist/E++07.html wynika, że od NTV 650 podejdzie do Afri... ale czy wszystkie NTV miały takie samo sprzęgło to już nie wiem.. może sprawdzę to w servisie Hondy na dniach.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.