![]() |
Centralny kufer NATAS
Witam forumowiczów
jestem tutaj nowy ponieważ mierzę się z zamiarem kupienia NAT/AS. Miałem na weekend na testy NAT i NATAS i szczerze mówiąc pomimo ceny AS leży mi lepiej (mam 187cm wzrostu). ALE chce doposażyć królową w komplet kufrów najlepiej takich "alu" na zawsze, niestety producent nie przywiduje kufra centralnego do AS co jest dla mnie b.ważne, ponieważ mam zamiar latać z plecaczkiem dla którego taki kufer to: - wygoda - przede wszystkim bezpieczeństwo, wiadomo oparcie. Proszę podzielcie się doświdczeniem kto ma, jaki system/producent, wie jak to zamontować gdzie zamówić co dokładnie -> chodzi mi o box min 40l |
Cytat:
|
Tylko nie jestem przekonany do Hondowskich kufrów, niestety, są z tworzywa może i lekkie i bez stelaża moto wąskie, ale przy całkowitej masie ATAS wole iść w amelinium skoro wychodzą podobne pieniądze a przy ewentualnej glebie wytrzymają więcej, taką mam koncepcję.
Widziałem te rumuńskie Heavy Duties ale mi bardziej chodzi o sam centralny, kto ma w ATAS jak się spisuje. Honda nie daje bo moto za wysokie i boją się złego rozłożenia masy. Nie wiem jak to się ma do rzyczywistości |
Ja mam H&B i zadowolonym:)
|
Cytat:
możesz napisać coś więcej tzn. jaki konkretnie kufer (pojemność) jaka płyta, jaki montaż, jak się zachowuje moto z kufrem i ewetualnie plecaczkiem jak jeździsz w parze. |
1 Załącznik(ów)
ATAS
H$B w wersji 42, jak kupowałem ATAS w maju ubiegłego roku to wyboru za bardzo nie było. Do niego dedykowana jest też płyta H&B Podczas jazdy zachowuje się neutralnie jednakże pamiętać trzeba, że w centralkę nie ładuje się nie wiadomo ile ciężaru. Woziłem go również na szuterki ale od niedawna mam torbę na miejsce plecaczka i tam wożę dętki i takie tam dupsy. Plecaczka nie wożę:) |
Firma Apduro robi aluminiaki w różnych rozmiarach i teraz nawet w dwóch kolorach.
Tylko wiesz że zestaw aluminiowych kufrów to ok. 16 kilogramów samego aluminium na motocyklu. Ja dla swego plecaczka zostawiłem tylko centralny a boczne zamieniłem na sakwy. Sam ganiam tylko z sakwami i torbą jako centralny. |
To prawda, jak lecę na bezdroża to zabieram sakwy.
|
Cytat:
Bylem teraz na majowce bez plecaka z zestawem same sakwy i torba jako centralka nie jezdzilismy w terenie ale teraz nawet na asfalt samotnie wiem ze ten zestaw bede zakladal. Z torba centralna troche klopot bo jak sie pasami scisnie to troche dluzej schodzi siegniecie po np. deszczaka czy cos tam innego. Jednak komfort wagowy to wynagradza. |
Nie laduj sie w kufry Hondy. Kosztuja niemalo a jakoscia nie powalaja, do tego jak pisza posiadacze w deszczu potrafia przeciekac. Jesli koniecznie musisz miec twardy bagaz wybierz cos akcesoryjnego.
Kufer centralny jest ok - ale jak ktos wspominal nie mozna go przeladowywac. Maksymalne obciazenie tylu (wliczajac w to wage samego kufra) to wg manuala 10 kg. Zamontowany mam kuferek Givi dolomiti (46 l), razem z plyta Givi. Woze tam lekkie przydatne graty typu przeciwdeszczowka, blokada na tarcze, chowam tam kask, rekawice, czasem woze buty na zmiane itd. Na krecenie sie wokol komina w sam raz, a na dalsze wyjazdy i tak trzeba brac dodatkowy bagaz. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.