![]()  | 
	
		
 cegła 
		
		
		Kumotrzy ratujcie 
	Pacjent to cegła bmw k100 z pierwszego wypustu. Problemy z wtryskiem. Ktoś coś? ps Za polecenie motomirka daje bez ostrzeżenia...  | 
		
 chyba podobny problem ma JarekAT... napisz do niego może coś wymyslił... 
	daj też znać.jakie są objawy.. może to nie koniecznie wtrysk..?  | 
		
 Może Zbyszek Gołowicz Ci coś pomoże? To bardzo dobry fachowiec.  
	Masz numer telefonu?  | 
		
 Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-) 
	 | 
		
 No ale jakie to są problemy??? Weź coś napisz więcej? 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice:vis: Jak to teraz odkręcić??  | 
		
 Cytat: 
	
 chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę.. kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy.. :)  | 
		
 Pewnie to jest podobne do ustawiania przepustnic w Ducati. 
	Masz na myśli, że poza Bypassami można też regulować skład mieszanki czujnikiem położenia przepustnicy? Plus do tego jakaś śruba główna składu mieszanki w kompie?:dizzy: Przepustnice synchronizuje się pod wysokie obroty, a wolne ustawia się Bypassami. Jeśli tak to najlepiej serwisówka i robić wg niej. Ewentualnie jeśli wszystko identycznie jest jak ja pisze to może opowiem Ci jak to w Ducati się ustawia i spróbujesz tak samo w BMW?:D :)  | 
		
 Ex pozwolę sobie jutro przedzwonić do Ciebie. Problem jest przy odpalaniu oraz brak chęci do wkręcania sie na obroty. Odkręcasz manete i czekasz na reakcje 3 sekundy. No trochę inne mam oczekiwania do czterech w rzędzie. Problem prawdopodobnie spowodowany popękanymi króćcami ssącym, luzami zaworowymi i przede wszystkim dlubaniem przy przepustnicach bez zaznajomienia sie z manualem. Poczytajcie o Le- jetronicu. Jeden z pionierskich systemów wtrysku paliwa. Ilość wtryskiwanego paliwa zależy od ilości zasysanego powietrza. Ktoś niestety zaburzyl te zależność grzebaniem przy przepustnicach. 
	 | 
		
 hehe.. nie wiem czy jestem dobrym zródłem informacji w tym temacie.. .. moja cegłowka też wykazuje podobny objaw.. choć może nie 3 sek.. a powiedzmy 0,5 sek.. :) 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:56. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.