![]()  | 
	
		
 Wymiana uszczelniaczy dl 650 
		
		
		Witam wszystkich. Mój dl 650 k5 bierze olej. Podejrzenie padło na uszczelniacze trzonków zaworów. Ma ktoś doświadczenie z taką awarią? Jak dużo brało wasze moto oleju z walniętymi uszczelniaczami? 
	Druga sprawa. Próbował ktoś je wymienić bez demontażu głowicy?  | 
		
 Z ciekawości- jaki przebieg moto ?? 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Nie. Mój ma 64 tys. Km. Przebieg jest zgodny z książką serwisową. Moto jeździło na castrolu 10w40, a poprzedni właściciel zmienił jeszcze olej na motul tej samej klasy. Łyknął mi c-ka 500 ml na 1000 km. Nawet nie był pałowany. Jeżdżę tak do 6000 tys. Obrotów. Nie dymi nie kopci a olej łyka. Mam nadzieję że że to tylko uszczelniacze. 
	 | 
		
 Raczej Tłok-tuleja-pierscienie. 
	 | 
		
 Przy 64 000 km praktycznie nie ma prawa, chyba że wylosowałeś jeden motocykl na milion z taką przypadłością. 
	 | 
		
 Co ty opowiadasz... wystarczy że raz był przegrzany i może se łykać. Ja bym na razie zmienił olej i obserwował. 0,5l to nie tragedia dolataj do końca sezonu i wtedy będziesz myślał. 
	 | 
		
 A na jaki olej byś zmienił, tak z ciekawości ?? 
	 | 
		
 Motul 15w50. Tak sobie myślę, że jakby wymiana uszczelniaczy pomogła chociaż w 50% to problem byłby rozwiązany. Nie chce mi się wierzyć, żeby padły pierścienie, ale wszystko jast możliwe. Muszę wykręcić chyba świeczki i zobaczyć, czy na tłokach jest tłusty nagar. Przy padniètych uszczelniaczach olej powinien spływać na tłoki po trzonkach zaworów. Chyba, że ktoś zna inne nieinwazyjne metody diagnostyczne... 
	 | 
		
 Gdzieś to kiedyś wyczytałem. Trzeba mieć obserwatora jadącego za Tobą. Obserwacje czynimy na 3-4 biegu i wyższych obrotach.  
	Jak dasz zdrowo w palnik i jest dym palonego oleju to pierścienie. Jeśli zamkniesz rolgaz na wysokich obrotach i wtedy kopci to uszczelniacze zaworowe.  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:56. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.