![]()  | 
	
		
 kontrolka rezerwy 07/07a 
		
		
		Ktoś w przypływie jesiennej depresji nie zastanawiał sie na wspawaniem w bak tego śmiesznego termisorka (czy jak to sie tam nazywa) bo chyba tylko w tym problem ze nie jest wlutowany w bak. Mozna by to wtedy podpiąc pod kontrolke bocznej stopki i heja. Prosze mnie wyprowadzic z błędu jezeli sie myle. 
	 | 
		
 Można tylko po co sobie komplikować życie ? Tripmaster w połączeniu z rezerwą w kraniku w zupełności wystarcza :) 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Cytat: 
	
 Chociaż młody jestem i jeszcze wielu rzeczy nie słyszałem.  | 
		
 Cytat: 
	
 zobacz na ile kaemow styka Ci do rezerwy, tyle sobie wpisz w -TRIP i juz wiesz za ile km masz szukac stacji benzynowej. a co do szczegolow to w Wawie tanio jest na Lukoi :)  | 
		
 Genialne, wprost genialne. 
	 | 
		
 albo jeszcze prosciej: po przekreceniu na rezerwę wbij minus Trip, zresetuj do zera i  i jak bedziesz mail -70km to tankuj. 
	 | 
		
 taaaa...tylko co wtedy gdy np spali więcej i do planowanej stacji będzie trzeba pchać.... 
	ja tam wolę kontrolkę Dzieju //jako że od 3 tyg nie mam komputera korzystam z Jarkowego//  | 
		
 A myślisz, że kontrolka jest na 100% miarodajna? 
	 | 
		
 wiesz co , ponad 30000km mi działa i to bezbłędnie i do tego nigdy mi nie zabrakło paliwa ktorego brak powoduje rozwalanie pomp paliwowych. 
	Zanim przekręcisz kranik na rezerwę parę km jedziesz na suchej pompie i to jest najwazniejsza sprawa jesli chodzi o kontrolki paliwa, kranik to porazka i morderstwo pompy !!! ale jak kto chce zbijać pompę niech stosuje kranik powodzonka gdybym zaczoł jeździć 07 to montaż kontrolki ,przynajmniej jednej,byłby obowiązkowy. no ale co kto lubi.... Dzieju  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:10. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.