|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
15.07.2020, 19:28 | #20 | |
Cytat:
Do wcześniejszych odpowiedzi dorzucę tylko, że warto zwrócić uwagę na ten mniejszy klucz, by miał możliwie niską granicę dolną. Górna 30 Nm jest spoko bo 1/4 i tak za dużych momentów lepiej nie kręcić. Ja kupiłem proxonna, który zaczyna się od 6 Nm a często małe śruby wkręcane w stop lub aluminium maja specyfikację 3 - 5 Nm. Ręką moim zdaniem nie ma szans wyczuć 5 Nm. Niby niewielka różnica, ale. Np. w rowerach kierownica jest zwykle łapana w mostku na 5 Nm. W NAT tez jest kilka śrub na 5 czy 3,8 Nm. |
||
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki klucz dynamometryczny ? | chomik | Regularne czynności serwisowe | 148 | 24.01.2024 22:57 |
AT vs. ATAS | geniusz 900 | Inne tematy | 12 | 06.09.2018 18:11 |