Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14.05.2024, 11:11   #3
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 10,895
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 5 dni 13 godz 22 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lucky Luke Zobacz post
Siema.
Szukam opinii na temat ostatnich roczników yamahy WR250/450F, czyli wtrysk i możliwości zmian map przez smartfon.

W PL jakoś mało tego , u nas jednak króluje ktm.
Niestety nie znam nikogo kto by miał taki sprzęt, a w salonie oczywiście nie posiadają Demo.
Jak to się ma do exc450.
Jak z trwałością WR F(podają że tam jest tylko 0,9 oleju w obiegu), czy może skrzynia ma osobny obieg?
Warto w to iść jako enduro (skrzynia 5biegów) ?
Obecnie mam te450ie i powoli myślę żeby zmienić, ale sobie nie pogorszyć
Tam wchodzi 1l oleju jak wymienisz z filtrem, IMO obieg masz jeden bo masz jeden korek spustowy (Honda ma 2 obiegi). To moto zawsze było ciut cięższe od konkurencji. Niewiele ale jednak. Skrzynia 5 akurat w modelach enduro Hondy i Yamahy wydawała mi się zestopniowana dobrze. Jeździłem KTMami, etc. w tej klasie i uważam, że tu akurat nie ilość biegów ale zestopniowanie skrzyni są ważne (jako totalny amator).
KTM ma dla mnie pozycję totalnie z dupy za sterami i pod kątem ergonomii to Yama i Honda wydawały mi się bardziejsze ale to subiektywne.
Osobiście bym popatrzył na CRF450RX (ponoć w PL sprzedaje to Karlik) bo możesz kupić z homologacją której Yamaha chyba nie posiada. O ile to dla Ciebie istotne. Dla mnie to kluczowe bo nie mam zamiaru wozić moto busem ani spieprzać w krzaki jak zobaczę bagiety, za stary jestem.
Yamahe miałem w ostatnim wypuście przed modelem wtryskowym i byłem zadowolony, gdybym miał wybierac to bym brał Hondę choć Yama może mieć atrakcyjniejszą cene z racji braku papierologii drogowej.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem