Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18.02.2024, 20:10   #69
magneto
 
magneto's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 261
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
magneto jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 20 godz 1 min 52 s
Domyślnie

Że tak się trochę wtrącę w wątek... Czarny kabelek od regulatora to "czujnik" napięcia. Jak podpiąłeś go "gdzieś", gdzie są spadki napięcia, to regulator będzie starał się "tam" utrzymać 14-15 V. A na akumulatorze będzie... o te spadki napięcia więcej !!!. Ja w TA600, jak zmieniałem regulator, to (po pomiarach - czarny kabelek brał jakieś 0,2 mA - czyli dosłownie nic) podpiąłem czarny do czerwonego na samej kostce regulatora (od strony instalacji, bo gwarancja...). Trampek stał nieraz i z miesiąc i nie rozładowywało to akumulatora. W ten sposób regulator ustawia napięcie na akumulatorze, a nie gdzieś tam w instalacji.
Odcinka - a po co Ci to ? (9 tysi to absolutne przegięcie, ale silnik powinien to przeżyć). Nie bierz do bani - grunt, że jest
Powodzenia !
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME ! !
magneto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem