Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15.06.2023, 00:05   #5
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
Domyślnie

Imo to jest kwestia elektryki. Jakaś interferencja impulsów w obiegu. Może cofka od cewki pompy w system. Nie chodzi o paliwo.

Te Facety są wszystkie takie same czy któreś nadają się bardziej?


EDIT: takie info z forum ntv UK-
FACET Posi-Flow 60104, The Posi-Flow is the same internal specification as the old 40104 cube pump but offering a more compact design and black plastic housing reducing noise levels over the old style pump.

CZYLI zamiennie 40104 z 60104.

Mam jeszcze wątpliwość czy to nie przekaznik pompy. Ponoć można go usunąć całkowicie - choćby dla testu. Mysle czy to nie kwestia wibracji o określonej częstotliwości która powoduje zanik zapłonu na chwilę.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa

Ostatnio edytowane przez matjas : 15.06.2023 o 08:15
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem