Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02.04.2012, 21:47   #83
piono
 
piono's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Chojnów, DLE
Posty: 154
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
piono jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 29 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Na zimne jazdy ten 88 może nawet lepiej się sprawować , tylko w upałach lub cięższej jeździe może ciut za wysoko utrzymywać średnia temp.
Czy testowałeś już taki termostat w lecie?

Tak testowałem w zeszłym roku w Słowenii - klika dni w lipcu bez deszczu i w upale się zdarzyło
Jazda szosowa/autostradowa wskazówka była na 1/3. Cięższa jazda to tak do ca. max 1/2 - nie mam na myśli terenu, tylko wjazdy na przełęcze.
Na światłach - na skrzyżowaniach, w upale faktycznie trochę szybciej osiąga wyższą temperaturę i po kilku minutach włącza się się wentylator tak przy ca. 2/3 skali.

Jednak nie ma drastycznych różnic w stosunku do starego termostatu.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.04.2012 o 07:39
piono jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem