Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne - dyskusja ogólna (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=248)
-   -   Kove 800 X Super Adventure (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=43835)

voxan69 05.02.2023 20:39

Kove 800 X Super Adventure
 
https://motovoyager.net/ekstra/preze...-motocykl-adv/

Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka

żuk 05.02.2023 20:55

Kove Adventure
 
Egzystencjalnie uwiera mnie, że wszędzie te dwa rzędowe cylinderki wkładają… Smuteczek.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

herni 06.02.2023 08:16

Cytat:

Napisał voxan69 (Post 807428)
https://motovoyager.net/ekstra/preze...-motocykl-adv/

Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka


Fajna cena ,fajne parametry i widać ,że to fajny motocykl się zapowiada.
Ceny używek "markowych " muszą spaść:D:D Zobaczymy jak z siecią dystrybucji w PL

Lucky Luke 06.02.2023 10:04

Ciekawe jak będzie w rzeczywistości. Papier wszystko przyjmie, a te 183kg na mokro i 96KM brzmi rewelacyjnie. Wyświetlacz, ABS, kataliztor.... no nie wiem ;)

Melon 06.02.2023 15:42

Jeśli ta waga po prawdzie to ma lepszy ciąg jak AT 1000. :)

Adagiio 06.02.2023 20:05

Czekam na leżące po rowach porzucone Africi na rzecz chińskiego adventure :haha2:.

lukasz_vip 07.02.2023 08:58

Oby to się tylko nie łamało bo zbudowali z za cienkich materiałów. Gdzieś tą wagę urwali ;)
Ale IDEA bardzo mi się podoba i kierunek też: 200kg i 100KM
Wygląda to tak jakby wzięli budę z T700 i wrzucili silnik z 790 :D

Emek 07.02.2023 09:01

Wzorowali się ponoć na 990 a tradycja zobowiązuje. :haha2:
https://cdn.xladv.com/uploads/monthl...8f4546c89d.jpg

Brzeszczot 07.02.2023 09:10

Cytat:

Napisał Emek (Post 807545)
Wzorowali się ponoć na 990 a tradycja zobowiązuje. :haha2:

https://cdn.xladv.com/uploads/monthl...8f4546c89d.jpg

Na zdjęciu jest chyba rama z 690

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Emek 07.02.2023 09:12

I tylni cylinder koło amora? No może go odwróciło jak rama pękła. :)

madafakinges 07.02.2023 09:14

To zdjęcie 1190.

lukasz_vip 07.02.2023 09:15

Coś mi to na 990 nie pasuje. To raczej seria 1X50-1X90.
Jeszcze nie widziałem pękniętej ramy od ostrej jazdy w 9X0.

Emek 07.02.2023 09:18

To żarcik Panowie. Luz. Mada trafił w punkt.

zimny 07.02.2023 09:27

Cytat:

Napisał Adagiio (Post 807522)
Czekam na leżące po rowach porzucone Africi na rzecz chińskiego adventure :haha2:.

To ja bym namiar na te rowy poprosił jakby co :D

sysiek300 07.02.2023 18:22

kiedyś trafiłem na info, że Zontes w skuterach - silnikach nie daje wkładu, szklanki czy jak się to mówi, tylko czysty cylinder, skądś się biorą te niższe ceny, waga itp, tu pewnie też

rrolek 07.02.2023 23:09

Jeżeli masz na myśli żeliwna tuleję w cylindrze alu to już chyba nikt tego nie robi. Utwardzenie powieczni roboczej tzw niklasilem można zrobić dobrze lub źle ale to na pewno tańsze rozwiązanie.

madafakinges 06.07.2023 15:59


Lucky Luke 06.07.2023 16:17

Cytat:

Napisał madafakinges (Post 822255)

Dobrze to wygląda, jakby wzorowali się na KTM...

Babel 07.07.2023 07:42

Może to trochę nieodpowiednie miejsce, ale w niedziele na żwirowni spotkałem człowieka co upalał jakąś chińską 250 .
Nie pamietam co to było , mowił że to kopia silnika Hondy CRF 230 ze zwiększoną pojemnością.
Dosyć przywozicie to wyglądało - zawias full regulacja itp
Naprawdę tym dawał - podjazdy , na koło itp
Trochę pogadaliśmy - mówi że kupuje co roku nowy sprzęt jeżdzi ok 200 mth rocznie i sprzedaje i kupuje znowu nowy. ( ten kosztował coś ok 11 tys)
Mowi że przez 200 mth wymienia olej i filtry powietrza a poza tym nawet zawory nie wymagają regulacji.
Zero brania oleju itp
Także jakość Chinczyków idzie z roku na rok w górę , a biorąc pod uwagę cene to zaczyna byc dobra opcja.
Wprawdzie ten Kove to inna połka i inna cena ( coś ok 42tys) - ale biorąc pod uwage że nowa, goła pomarańczowa 450 kosztuje 60 tys to takie Kove kto wie...

żuk 07.07.2023 09:24

Kove 800 X Super Adventure
 
Cytat:

Napisał Babel (Post 822285)
Także jakość Chinczyków idzie z roku na rok w górę , a biorąc pod uwagę cene to zaczyna byc dobra opcja.
Wprawdzie ten Kove to inna połka i inna cena ( coś ok 42tys) - ale biorąc pod uwage że nowa, goła pomarańczowa 450 kosztuje 60 tys to takie Kove kto wie...

Miałem okazję testować ostatnimi czasy CF Moto 700 CL-X Adventure. Silnik na bazie Kawasaki 650 jeśli dobrze pamiętam. Bardzo fajnie to jeździ, bardzo ładnie wygląda, solidnie wykonany - bez lipy czy jakichś chamskich wtop. Porządny sprzęt. Najbardziej badziewne moto jeśli chodzi o jakość wykorzystanych materiałów jakim ostatnio miałem okazję jeździć to Benelli Leoncino 800. Tam jest dużo, dużo gorzej.
Także Chińczycy dają radę jeżeli chcą dać. W chińskim Benelli chyba nie chcieli dać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

siwy 07.07.2023 11:23

Cytat:

Napisał Babel (Post 822285)
Może to trochę nieodpowiednie miejsce, ale w niedziele na żwirowni spotkałem człowieka co upalał jakąś chińską 250 .
Nie pamietam co to było , mowił że to kopia silnika Hondy CRF 230 ze zwiększoną pojemnością.
Dosyć przywozicie to wyglądało - zawias full regulacja itp
Naprawdę tym dawał - podjazdy , na koło itp
Trochę pogadaliśmy - mówi że kupuje co roku nowy sprzęt jeżdzi ok 200 mth rocznie i sprzedaje i kupuje znowu nowy. ( ten kosztował coś ok 11 tys)
Mowi że przez 200 mth wymienia olej i filtry powietrza a poza tym nawet zawory nie wymagają regulacji.
Zero brania oleju itp
Także jakość Chinczyków idzie z roku na rok w górę , a biorąc pod uwagę cene to zaczyna byc dobra opcja.
Wprawdzie ten Kove to inna połka i inna cena ( coś ok 42tys) - ale biorąc pod uwage że nowa, goła pomarańczowa 450 kosztuje 60 tys to takie Kove kto wie...

Spotkałem niedawno na zawodach crosscountry kolesia na chińskiej crf 450 z homologacją. Nazywa się to Asiawing 450. Identyczna jest. Gość zadowolony. Dał chyba 10 tyś za prawie nowy sprzęt z homologacją. Ciekawe ...
https://a.allegroimg.com/original/1e...38e2e41cbdd7dd

https://image.ceneostatic.pl/data/pr...da-crf450x.jpg

Lucky Luke 07.07.2023 12:30

Cytat:

Napisał siwy (Post 822320)
Spotkałem niedawno na zawodach crosscountry kolesia na chińskiej crf 450 z homologacją. Nazywa się to Asiawing 450. Identyczna jest. Gość zadowolony. Dał chyba 10 tyś za prawie nowy sprzęt z homologacją. Ciekawe ...
https://a.allegroimg.com/original/1e...38e2e41cbdd7dd

https://image.ceneostatic.pl/data/pr...da-crf450x.jpg

Jeszcze się okaże , że części od hondy pasują i są robione w tej samej fabryce... Chętnie bym takie coś obadał

lukasz_vip 07.07.2023 12:38

No teraz to mi zaimponowałeś. Nie wiedziałem, że jest kopia CRF450.

siwy 07.07.2023 12:40

Cytat:

Napisał lukasz_vip (Post 822328)
No teraz to mi zaimponowałeś. Nie wiedziałem, że jest kopia CRF450.

https://www.olx.pl/d/oferta/asiawing...5-IDUWvbk.html

greenman 07.07.2023 13:26

To są zdjęcia używanych sztuk z OLXa, a gdzie są te nowe za okolice 10 tys zł z homologacją?
Romet ADV 125 też miał być "kopią" Hondy CG 125 ;)

Babel 07.07.2023 13:43

Cytat:

Napisał greenman (Post 822333)
To są zdjęcia używanych sztuk z OLXa, a gdzie są te nowe za okolice 10 tys zł z homologacją?
Romet ADV 125 też miał być "kopią" Hondy CG 125 ;)

Cytat:

Napisał siwy (Post 822320)
. Dał chyba 10 tyś za prawie nowy sprzęt z homologacją.

To trochę inaczej Siwy napisał ;)

MrWaski 07.07.2023 13:46

Cytat:

Napisał żuk (Post 822302)
Także Chińczycy dają radę jeżeli chcą dać. W chińskim Benelli chyba nie chcieli dać.

Benelli robią u kitajców? O, tego nie wiedziałem...

siwy 07.07.2023 13:46

Nowy w sensie paroletni ale niejeżdżony. Już ich chyba nie robią.

Emek 07.07.2023 13:50

Robią. 2500$ kosztuje to coś FOB.

Lucky Luke 07.07.2023 14:01

Cytat:

Napisał Emek (Post 822337)
Robią. 2500$ kosztuje to coś FOB.

A można to gdzie w EU kupić żeby nie było problemu z rejestracją czy tylko bezpośrednio u Chińczyka ?

Emek 07.07.2023 14:03

Nie mam pojęcia. Widziałem u Niemca na stronie ale bez konkretów.
https://www.karcher-products.de/inde...iawing_en.html

Lucky Luke 07.07.2023 16:16

Cytat:

Napisał Emek (Post 822341)
Nie mam pojęcia. Widziałem u Niemca na stronie ale bez konkretów.
https://www.karcher-products.de/inde...iawing_en.html

Napisałem do nich wiadomość , zobaczymy czy odpowiedzą.

karol1989 08.07.2023 11:42

KOVE 800X będzie dostępny w Polsce.
Aktualnie trwa proces homologacji modelu.

Planowane wprowadzenie marki KOVE do PL - 3. kwartał 2023.
Planowe wprowadzenie modelu KOVE 800X do PL - 1. kwartał 2024.

Lucky Luke 10.07.2023 14:07

W Markach widziałem już busa oklejonego w reklamy KOVE... Ciekawe ilu sprzedawców będzie w PL

Lucky Luke 12.07.2023 12:08

Dostałem odpowiedz w sprawie chińskiej crf450x

"Guten Tag,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Diese Fahrezugmarke erhalten Sie nur noch auf dem Gebrauchtmarkt.

Mit freundlichen.Grüßen"

Czyli niestety nowa nie do kupienia

Stachu 22.08.2023 14:50

Wiecie czy Kove będzie w PL sprzedawać coś więcej niż 800X?

szynszyll 28.08.2023 05:17

p... o szopenie. juz na papierze masy sie nie zgadzaja. 165kg to wazyl NX650 a nie twin z wodą, USD, dwoma tarczami, pompą abs. dodajcie sobie dane i juz wychodza bzdury. jak to zrobia z cienkosciennego gownolitu to brawo ale niech sobie sami na tym jezdza. jak sie zmieszcza na sucho w 200kg to jest masa adekwatna dla tej klasy motocykli.

p.s. moje slodkie mysli o chinskiej 'technologii' - do dzis w produkcji:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Xi%E2%80%99an_Y-7

żuk 28.08.2023 08:00

To, że głównym budulcem jest dziś styropian za miliony to fakt. Ale jako punkt odniesienia stary kloc Dominator, który ani nie jeździł ani nie hamował to chyba przez sentyment Szynszylu?

Pierwsza z brzegu drogowa SV z aluminiową ramą potrafiła lata temu ważyć sto sześćdziesiąt pare kg na sucho. Z 2 tarczami, chłodzona wodą i nawet pod górkę dawała radę podjechać. Więc jakoś się da zrobić motocykl z owiewką w granicy 200kg. Zakładając, że nie będzie kilometrów kabli do obsługi zawieszeń czy masażu hemoroidów.

A że z gównolitu dziś robią? Pokaż mi KTMa nowego, który jakością wykonania podobny jest do starego austriackiego sprzęta? To se ne vrati…


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

szynszyll 28.08.2023 12:57

wszyscy durni tylko chinole madrzy. segment enduro 21/18 cali twin 800 wazy okolo 200 kg suchy. czy to tiger czy t7 a tu nagle wyskakuje chinczyk co dla niego 2+2=3 :D nie wiem co ma hamowanie i dynamika NX do jego wagi. chodzi mi o stopien skomplikowania i ilosc uzytych elementow. smieszny benelli trx500 wazy suchy 215kg i w to jestem w stanie uwierzyc a nie w 165kg r2 z wodą, abs i USD. sorry. czego nie wiedza 'amatorzy' z yamahy, ze ich t7 jest ponad 20kg ciezszy? papier kazda bzdure przyjmie. a do tego co to wogole jest za wańka - wstańka to KOVE i ile 'przetrwa'?

chinole sami sie gubia w bzdurach, ktore podaja - jak zsumujesz ich dane to nic sie nie zgadza

p.s. mnie wystarczy strona firmowa wygladajaca jakby ja zrobil licealista ladujaca sie jak z Neostrady i jako kontakt tylko telefon. powodzenia z czesciami, serwisem, wsparciem itd. az sie dziwie, ze dorosli ludzie to powaznie traktuja. japonia sie spsiła a o tym to sie wogole boje myslec.
p.p.s. ostatni raz mi sie tak fotki ładowały jak oglądałem gołe baby w 1998 na modemie :D
p.p.p.s. pobawcie sie zakladkami na stronie :D profeska :D

https://kovemoto.com/index.php?c=show&id=10

chwila szukania i macie swoje KOVE:

http://www.zf-kymotor.com/product

a za wszystkim jak w 90% przypadkow stoi to-to:

https://en.wikipedia.org/wiki/Zongshen

koncząc kolejna bajke o chinskiej dominacji - ja jestem stary cham i mam kolumny z 1964 roku w garazu Made in UK. jak mi ktos pokaze chinskie auto robiace takie czary to zjem swoje klapki. ide grzebac w starej japonii - chinskie wynalazki konsekwentnie uwazam za kradzione i kiepsko podrabiane gowno:

https://www.youtube.com/watch?v=BPMS8L7ebBo

matjas 28.08.2023 13:31

ktoś kto w PL myśli o tym, żeby to kupić ma moim zdaniem nie po kolei. oczywiście nie obrażam nikogo - uważam to po prostu za mega nierozsądne.

Ronin78 28.08.2023 14:05

Jak ktoś w 89' kupował Hyundaia Pony to tak samo o nim sądzono. Czas zweryfikował gdzie po trzech dekadach jest ta marka. Obstawiam że teraz np. w kwestii bezawaryjności niemcy mogą się od Hyundaia sporo nauczyć.

żuk 28.08.2023 14:21

Kove 800 X Super Adventure
 
Nie ma co się emocjonować. To, na co wydaje jeden czy drugi swoje dukaty to nie moja sprawa.
A propos właściwości jezdnych NXa vs. innych motocykli: w moim przekonaniu Honda jest synonimem niezawodności i rozumiem, że wiele osób podejmuje się zakupu ich wynalazków. O walorach estetycznych nie dyskutuję. Natomiast jeżeli porozmawiamy o emocjach związanych z ich motocyklami to… w zasadzie także nie powinienem się odzywać. Każdy ma swoje progi bólu, smutku, radości lub czego tam jeszcze. Dla mnie jedynym motocyklem Hondy, który nawet nie poruszył, ale starał się znacząco wzbudzić jakiś cień emocji to CB1000R. Fajnie się tym jeździło choć… to nadal Honda. I w tym kontekście stwierdzić wcześniej chciałem, że Dominatorem jeździło mnie się możliwie, ale żeby to porównywać do czegokolwiek to ja się nie podejmę. Tak, możemy mówić o wałkach, srałkach, rfvc i innych, ale z punktu widzenia dzisiejszego rynku gdzie w zasadzie nawet ASO Hondy działa na zasadzie „zapsuło się? trza wymienić” to zmierza to do zajeżdżania chińczyka i wzięcia następnego. Dlatego też pod względem konkurencyjności rynku, podebrania klientów wielkim graczom celem walki o klienta czyli o nas? Zapraszam Panów Chińczyków z otwartymi ramionami. Jeżeli to będzie zrobione na 200kg lub mniej z plastiku o twardości stali, masie włókna węglowego i jeszcze kosztującego skrzynkę Tatry to jak to wykonają mnie nie boli. Byle się nie rozleciało. Owszem masa gówna leci z Chin. Ale jakoś te fabryki tam dla nas i inne dobra luksusowe trzaskają i je ludzie kupują. Osobiście mam mniejsze zaufanie do hinduskiej myśli technicznej.
Wielkie oczekiwanie na T7 dla mnie skończyło się rozczarowaniem. Z japońskiej czwórki właśnie Yamahę i Kawasaki cenię najbardziej a to co podali jako T7 mnie po prostu zawiodło. Plusem jest, że wypuścili surowe moto bez TC i innych gówien. Przyjęło się, mam wrażenie, że co nie wypuszczą Japończycy to chłop kupi. Inna sprawa, że rynek polski to pierdnięcie komara.

Benelli? To jest dopiero badziew na sprężynach. Też chiński, też z gównolitu. I się sprzedaje. Szkoda tylko marki, bo sięga w ten sposób bruku.
Innymi słowy i tak cena zagra główne skrzypce.

Tak sobie luźno w temacie pomyślałem po prostu.
Pozdro.

PS. Dla mnie Kove 450 Rally się podoba :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

szynszyll 29.09.2023 10:00

macie chinska dominacje technologiczna - nie wiem czy smiac sie z chinoli czy plakac nad KTM-em. chociaz wiadomo gdzie 790-ke robia:

https://www.facebook.com/10001590969...06474524479925

Lucky Luke 29.09.2023 10:36

Cytat:

Napisał szynszyll (Post 831025)
macie chinska dominacje technologiczna - nie wiem czy smiac sie z chinoli czy plakac nad KTM-em. chociaz wiadomo gdzie 790-ke robia:

https://www.facebook.com/10001590969...06474524479925

Czyli nie będzie problemu z serwisem i częściami :D

szynszyll 29.09.2023 10:53

Cytat:

Napisał Lucky Luke (Post 831036)
Czyli nie będzie problemu z serwisem i częściami :D

multi - culti :D

https://youtube.com/shorts/bkC2mvrvm...c_JiW_FPNoTLjM

co mamy jeżeli się nie dzielimy - jak mówi ewangelia... także fani chinskiego geniuszu - KTM zaprojektowal i Ciąg-Zong mu to tłucze w chinach bo taniej i można szczać do zlewu.

kristoch 03.10.2023 18:31

https://youtu.be/MUvWPSfrooM?si=8GuBADg8eSaKSqD4

matjas 03.10.2023 19:13

Nie wierz chudemu kucharzowi :D

Tak w kontekście recenzenta motocykli z nogą w gipsie :D



Na pewno te motocykle znajdą swoich nabywców. Czy ktoś po nich będzie chciał je kupić? To jest właśnie to pytanie...

kristoch 03.10.2023 19:50

Tru. Ja bym nie kupił takiej używki dziś.
Ale nowa ksywka dla Andrzeja jest spoko 😎 - Chudy Kucharz 😀.

Nie wiem, może Kove jest inne, ale pooglądałem te chińskie produkty licząc, że znajdę perełkę. Bo marka, bełkot marketingowy i wyścig na osiągi mnie nie kręcą.

I wychodziło mi, że oszczędności nie są nawet 30% jak się adekwatne modele porównało. A niewiadoma duża.

Weźmy Kove 450 - jeśli ma kosztowac 44, a Honda 450L kosztowała 32-42 (zależy kiedy), a KTM 690 dziś kosztuje 56 (i waży tyle co Kove450) to mnie to nie przekonuje. Odwoływanie się do ceny rajdowej 450-ki KTMa to nieporozumienie.

Pomijam trwałość, serwis, wartość rezydualną - wszystko co przemawia na niekorzyść Kove pomijam. I tak mnie nie przekonuje parametrami.

Emek 04.10.2023 13:30

Z dzisiaj. Pełno tego jeździ na Sycylii.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...961a39924e.jpg

ctomch 04.10.2023 13:58

Trzeba pamiętać, że w latach 60 i częściowo 70-tych to japońskie produkty były traktowane jak chińskie obecnie. Marki takie jak Honda, Yamaha, Kawasaki, to było takie właśnie Kove, Loncin et consortes. I była cała masa artykułów w prasie jak to (nie nas bo my byliśmy w innej rzeczywistości) zalewa nas masa tandety, chłamu i badziewia i nie ma miejsca dla konkurencji dla rodzimych marek. Taki Harley and Davidson zwrócił się nawet o oficjalną ochronę do Reagana. To się nigdy nie skończy. Świat się zmienia, środek ciężkości się przenosi i zawsze tak będzie. Trzeba tylko (albo aż), wybrać z tego co dla siebie jest dobre. Tak tylko nadmieniam.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.